اورژانس فارس و آتش نشانی شیراز نسبت به وقوع توفان آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: تمام پایگاه‌های جاده‌ای امداد اورژانس در سطح استان فارس به حالت آماده باش هستند.

کامران فیروزی با اشاره به آمادگی کامل تمام واحدهای مرکز فوریت‌های پزشکی استان گفت: تعداد 155 پایگاه امداد جاده‌ای به مناسبت بیست‌ و ‌پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و برای پیشگیری از خطرات ناشی از وزش باد شدید احتمالی در استان به حالت آماده‌باش کامل در آمدند.

وی با بیان اینکه بیمارستان سیار شیراز و تمام بیمارستان‌های استان نیز در این ایام آمادگی خود را اعلام کردند، ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در زمینه برخورد با حوادث احتمالی ناشی از وزش باد شدید در استان توجه به توصیه‌های ایمنی و امدادی بوده و مردم باید در چنین زمانی خونسردی خود را حفظ کنند.

فیروزی با بیان اینکه به محض شروع باد حتی به‌صورت خفیف در مکان‌های سربسته قرار بگیرید، گفت: در زمان وزش باد از منزل خارج نشده و در منزل نیز دور از درب و پنجره قرار گرفته و از کودکان مراقبت کنید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز نیز گفت: سازمان آتش نشانی شیراز برای پیشگیری از عوارض احتمالی وزش طوفان در آماده باش کامل است.

رامین طالبی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شیراز برای پیشگیری از عوارض احتمالی وزش طوفان در آماده باش کامل است، افزود: سازمان آتش نشانی با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای شیراز، تیپ‌های عملیاتی ویژه‌ای را با تجهیزات خاص امدادی و دفاعی از قبیل ابزار برش، ماشین‌ها و تیم پشتیبانی برای دفع خطر آماده کرده است.

وی با بیان اینکه در صورت لزوم فراخوانی برای دعوت از همکارانی که نوبت کاریشان نیست را منتشر می‌کنیم، ادامه داد: تیم‌های امدادی و دفاعی خاص، امداد و نجات ارتفاعات، کوهستان، غواصی و حیات وحش در حال آماده باش کامل هستند.

این مسوول افزود: در شهرستان دو مرکز فعال 125 در دو نقطه شهر وجود دارد که در صورت بروز مشکل و ضرورت هر دو فعال می‌شوند.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محسن
۱۴:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
صدا و سیما و دولت و شهرداری هم مقصرند که فرهنگ سازی نمیکنند مردم اشیا قابل سقوط مثل گلدان رو کنار پنجره و دیوار و لبه بالکن نگذارند که تو همین طوفان ما شاهد سقوط همین اجسام بودیم!!!