دومین دوره مسابقات قهرمان کشور والیبال ساحلی سال جاری در محمود آباد برگزار شد که این رقابت‌ها عاری از حواشی نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حواشی بوجود آمده در مسابقات قهرمان کشوری محمودآباد زیاد و شگفت انگیز بوده که بسیاری از فعالان این رشته ورزشی از آن به عنوان اتفاقات نادر یاد می‌کنند.

حاشیه‌های مسابقات محمود آباد از روز اول مسابقات آغاز و تا پایان این پیکارها ادامه داشت به طوری که حتی بازی فینال هم از این مسئله مبرا نبوده است.

البته ناگفته نماندکه سطح فنی مسابقات به هیچ عنوان با دیگر مسابقاتی که در چند سال اخیر در ایران برگزار شده قابل مقایسه نبوده و بازی‌ها از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار بودند. به این مسئله هم توجه کردیم تا بگوییم نگاهمان خاکستری است هم مثبت‌ها را می‌بینیم وهم نواقص را....!
این دوره از مسابقات "محمودآباد" با حضور 21 تیم برگزار شد. مسئولان اجرایی رقابت‌ها بازیها، مرحله اول را به صورت دوره‌ای برگزار کردند طبق قانون پیکار‌های ساحلی باید مرحله دوم به صورت حذفی برگزار می‌شد که متاسفانه باز هم برگزار کنندگان نسبت به اجرای بازیهای این مرحله به صورت دوره ای اقدام کردند.

این نوع اجرای رقابت ها باعث شد تا هر  تیم برای راهیابی به مرحله نهایی 8بازی را در طول 2 روز انجام دهدو در نیم روز باقی مانده تیمهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی 2 بازی دیگر انجام دهند و در مجموع هر تیم 10 دیدار را درطول کمتر از سه روز انجام داد.

نوع برگزاری خاص مسابقات ساحلی در محمود آباد فشرده‌ترین رقابت‌هایی بود که تا کنون در این رشته برگزار شده است چرا که ساحلی‌بازان هر یک ساعت یک بار باید خود را برای مسابقه آماده می کردند.

زمان بندی این مسابقات هم تا حد زیادی بحث برانگیز است چرا که ساعت اجرای برخی بازی ها به شب کشیده می شد و ساحلی بازان مجبور بودند زیر نور ماه مسابقه بدهند به خاطر این مسئله حتی دیدن توپ هم برایشان مشکل داشت.

حال سوال این است که مسئولان کمیته ساحلی وبرگزار کننده مسابقات قهرمانی محمود آباد این همه عجله برای چه بود؟

چرا برای برگزاری واتمان هرچه سریعتر وارائه گزارش کار، مسابقات ساحلی را به پیکار‌های ماراتن تبدیل کرده‌اید؟

ازدیگر اتفاقات عجیب و غریب بوجود آمده در رقابت‌های ساحلی محمودآباد دربازی فینال بود به طوری که یکی از ساحلی بازان تیمهای راه یافته به فینال به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانست دراین دیدار حضور یابد و 10 دقیقه پیش ازآغاز بازی، مسابقات را ترک کرد.

دراین شرایط یار این بازیکن از حضور در دیدار فینال ممانعت کرده که مسئولان مربوط وی را تهدید کردند که درصورت حاضر نشدن در دیدار فینال جایزه نقدی به تیم آنها تعلق نخواهد گرفت و این امر باعث شد تا وی با یک ساحلی باز دیگر دیدار فینال را برگزار کند.

گوشه ای از اتفاقات عجیب و غریب مسابقات ساحلی محمود آباد را اعلام کردیم امیدواریم همان طور که مسئولان درصدد رفع نواقص والیبال سالنی هستند به ساحلی هم نظری بیاندازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حاشیه ، نواقص ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار