دومین دوره مسابقات قهرمان کشوری والیبال ساحلی در سال جاری با قهرمانی تیم شهرداری محمودآباد به کار خود پایان داد.

نادر انصاری دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره از مسابقات هم شاهد حضور قدرتمند ساحلی‌بازان سراسر کشور بودیم، تفاوت سطح فنی تیمها و نوع عملکرد ساحلی بازان در این دوره از مسابقات نسبت به گذشته بسیار محسوس بود.

وی تصریح کرد: از نکات قابل توجه این مسابقات تکراری نبودن تیمهای حاضر در بازی فینال بود که باعث شد عنوان قهرمانی به تیمی متفاوت برسد.

وی گفت: در مرحله نهایی تیم شهرداری ارومیه (آق محمد سلاق و پرویز فرخی) به مصاف تیم بیمه کارآفرین (آرش وکیلی و صابر هوشمند) رفت که در این بازی برخلاف تصور همگان نتیجه را به جوانان واگذار کردند و از راهیابی به فینال بازماند.

در بازی فینال تیم شهرداری محمودآباد (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) موفق به شکست بیمه کارآفرین شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال یادآور شد: این تغییر در رتبه‌ها و مقام‌های مسابقات قهرمان کشوری یکی از محسنات برگزاری متوالی این دست از پیکارهاست و جوانترها انگیزه پیدا می‌کنند تا مقابل قدرت‌های همیشگی اول کشور از نهایت توان خود استفاده کنند.

انصاری در خصوص حضور تیم ملی والیبال ساحلی نو جوانان در این مسابقات اظهار داشت: ساحلی بازان نوجوانان هم در گروهشان عملکردی موفق داشتند بازی ساحلی‌بازان این رده سنی در مقابل بزرگ‌ترها باعث می‌شود تا آنها تجربه بیشتری به دست آورند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فینال ، جوانان ، کارآفرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار