مدافع اسبق تیم ملی گفت:پیشنهادم را به باشگاه سپاهان ارائه دادم و منتظر جواب باشگاه هستم.درحال حاضر تا قطعی شدن تیم آینده‌ام حرفی نمی‌زنم.

هادی عقیلی مدافع ارزنده فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  درمورد شرایط خود و تیم آینده‌اش اظهار داشت: باشگاه سپاهان به من پیشنهاد داده و من نیز شرایط خود را به باشگاه بیان کرده و پیشنهادم را  ارائه دادم و اکنون منتظر جواب باشگاه هستم.

عقیلی در پاسخ به این سوال که با باشگاه سپاهان تسویه کامل کردید گفت: 20 درصد قراردادم را از باشگاه سپاهان طلبکار هستم.

هادی عقیلی درمورد شرایط خود و تیم آینده‌اش و پیشنهاد‌هایی که اخیراً از چند تیم مطرح داشته بیان کرد: درحال حاضر تا قطعی شدن تیم آینده‌ام حرفی نمی‌زنم.

عقیلی دررابطه با این بحث که آیا مسئولان باشگاه سپاهان دراین چند سالی که در این باشگاه حضور داشتید و برای این تیم زحمت کشیدید واقعاً قدرشما را دانسته‌اند عنوان کرد: متاسفانه باید بگویم که چون من اصفهانی نیستم آنگونه که باید رفتار نشد ولی  من 8 سال برای سپاهان بازی کردم و پیشنهاداتم کاملاً گویای این موضوع است که انتخاب اولم سپاهان است.

مدافع با اخلاق کشورمان در پایان برای تیم ملی آرزوی موفقیت در جام جهانی را داشت و آرزو کرد که تیم ملی کشورمان  در مهمترین تورنمنت جهانی بازیهای خوبی از خود ارائه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عقیلی ، مدافع ، ارزنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار