نوری: به آقایان هشدار می‌دهم که اشتباهات خود را سرپوش نگذارند/ ترجیح می‌دهم سکوت کنم

نماینده حقوقی و تام الاختیار کشتی گیران پرسپولیس: مسائلی از سوی مسئولان حقوقی باشگاه صورت گرفته ولی ترجیح می‌دهم فعلا سکوت اختیار کنم.

پس از جلسه‌ای که در محل باشگاه پرسپولیس بین حمید کلوانی نوری به عنوان نماینده حقوقی و تام الاختیار کشتی گیران آزاد و فرنگی تیم کشتی پرسپولیس و علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه و مهدی خواجه‌وند عضو حقوقدان هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد نماینده حقوقی کشتی گیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طی مذاکرات سابق با مسئولان محترم باشگاه پرسپولیس از جمله رحیمی و مهدی خواجه‌وند عضو حقوقدان هیئت مدیره به جهت پرداخت مطالبات کشتی گیران آزاد و فرنگی پرسپولیس جلسه دیگری برگزار شد که این جلسه حول 2 محور بوده یکی مربوط به مطالبات کشتی گیران آزاد پرسپولیس جویبار و در خصوص مطالبات تیم کشتی فرنگی بوده و با توجه به مساعدی که خادم معاونت محترم ورزش مبنی براینکه مطالبات کشتی گیران در اسرع وقت پرداخت گردد در پی حسن نیت مدیر عامل و هیئت مدیره مقرر گردید 2 جلسه دیگر به زودی و جهت تقدیم مدارک تکمیلی و دیگری در خصوص زمان پرداخت مطالبات برگزار گردد.
 
وی ادامه داد: با توجه به مذاکراتی که با مهدی خواجه‌وند داشتم حسن نیت وی در این خصوص برای من روشن شد و با توجه به اینکه وی را فردی کاردان و کاربلد در امر حقوقی دیدم قول مساعد وی برای من کافی و امیدوارم در روزهای آینده مطالبات کشتی گیران پرداخت گردد. 
 


 
نوری افزود: در ضمن مسائلی از سوی مسئولان حقوقی باشگاه صورت گرفته که ترجیح می‌دهم فعلا سکوت نمایم ولی به آقایان هشدار می‌دهم که اشتباهات خود را سرپوش نگذارند.
 
نوری خاطر نشان کرد: مطمئنا مدارک مربوط به این مسئله را در یکی از روزهای آینده در اختیار باشگاه خبرنگاران و سپس جراید دیگر گذاشته می‌شود تا مرئم بدانند چه کسانی در چه جایگاههایی هستند. فقط می‌توانم بگویم که متاسفم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، تیم ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار