5 هزار تن قیر برای بهسازی جاده‌های روستایی مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری مسئول راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه بابلسر رتبه نخست مشارکت مردمی در بخش آسفالت راه‌های روستایی مازندران را کسب کرد، گفت: 5 هزار تن قیر برای بهسازی جاده‌های روستایی مازندران اختصاص یافت.

سهراب طور با بیان اینکه در این مرحله آسفالت 100 کیلومتر از راه‌های روستایی استان در دستور کار قرار گرفت، افزود: از این مقدار تاکنون حدود 75 کیلومتر آسفالت شده است.

مسئول راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به مشارکت بالای مردم شهرستان بابلسر در بحث نهضت آسفالت گفت: این شهرستان توانست رتبه برتر مشارکت مردمی را در سطح استان کسب کند.

طوربا بیان اینکه بهسازی و آسفالت 40 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان در قالب 14 پروژه با اعتبار 4 میلیارد تومان در فاز نخست انجام شد، افزود: از این مقدار حدود یک میلیارد و 670 میلیون تومان از مشارکت مردمی و بقیه توسط دولت تامین شد.

ویبا بیان اینکه قدمت برخی از راه‌های روستایی این شهرستان از 15 پارسال و در حال تخریب و گسسته‌ شدن است، گفت:امیدواریم در مراحل بعد بتوانیم بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان را اجرا کنیم./ش/ن

برچسب ها: بهسازی ، جاده ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.