غلامرضا بهروان گفت: همیشه سعی کردم در فدراسیون حامی تیم های فوتبال مازندران باشم تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن ساری ، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با اشاره به شکایت های متعدد از تیم های فوتبال کشور در فدراسیون گفت : شکایت های زیادی از سوی هیئت های فوتبال سراسر کشور روانه فدراسیون می شود ولی مازندران تنها هیئتی است که در فدراسیون شکایتی ندارد.

بهروان با اشاره به اینکه وظیفه هیئت فوتبال جذب اسپانسر نیست، تصریح کرد: عده ای فکر می کنند هیئت فوتبال باید برای تیم های استان دنبال اسپانسر برود ولی علیرغم اینکه این مسئله در این زمینه تلاش های زیادی کردم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تشکیل کمیته اقتصادی هیئت فوتبال استان را یکی از اهداف هیئت در این زمینه برشمرد و گفت: تلاش داریم با کمک این هیأت پای صنایع کوچک و بزرگ استان را به فوتبال مازندران باز کنیم.

بهروان با اشاره به اینکه مشکل فوتبال این استان اسپانسر نیست، اظهار داشت: برای حمایت از تیم های مازندرانی اسپانسرها وارد استان می شوند ولی سئوال اینجاست که چرا فراری می شوند؟

وی یادآور شد: در تمام استان ها به حامیان مالی تیم ها نهایت احترام را می گذارند ولی ما اینجا سعی می کنیم سنگ زیر پای شان بگذاریم و تعداد معدود اسپانسران حامی مالی را فراری دهیم.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در خصوص وضعیت تیم نساجی مازندران گفت: از این تیم شکایت های زیادی به هیأت فوتبال ارجاع داده شد ولی هیچ وقت نگذاشتیم که کار این تیم به فدراسیون کشیده شود./ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.