رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری، بر لزوم بررسی پروژه گلاب و بهشت‌آباد با حضور نمایندگان دو استان اصفهان و چهار محال و بختیاری و وزرای نیرو، ‌جهاد کشاورزی و کشور تأکید کرد.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "علی لاریجانی" ‌رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت) با  اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.
 
رئیس مجلس در این دیدار با اشاره به مشکلات استان چهار محال و بختیاری در حوزه کمبود آب، گفت: کمبود آب از جمله معضلاتی است که اکثر استان‌های کشور با آن روبرو هستند، ‌اما برای حل این بحران باید هرچه سریع‌تر در جلسه‌ای با حضور وزرای نیرو، ‌جهاد کشاورزی و کشور،‌ چاره‌ای اندیشیده شود.
 
وی افزود: برخی از پروژه‌ها مانند تونل‌های گلاب و بهشت‌آباد در حال انجام است که بنابه گفته شما نمایندگان استان، ‌راه اندازی آن مشکل‌ساز خواهد شد و  براساس این اظهارات با دعوت از وزرا و نمایندگان دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری، نحوه اجرای این پروژه‌ها را مجددا بررسی خواهیم کرد.
 
لازم به ذکر است؛ در ابتدای این دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری موضوعاتی را درباره کم آبی استان به دلیل قرارگرفتن در ارتفاع و عدم امکان بهره برداری از دو رودخانه زاینده رود و کارون به دلیل اختلاف سطح،‌ ‌اجرای غیرقانونی دو تونل گلاب دو و بهشت آباد و تاثیر  این معضلات بر بخش کشاورزی و دامپروی و درنتیجه مهاجرت به استان‌های همجوار از جمله اصفهان که بار مشکلات این استان را نیز افزایش خواهد داد، ‌مطرح کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار