نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکاران و مجریان محلی راه‌آهن اردبیل در اجرای 79 کیلومتر از طرح وقت‌کشی کرده و نوعی خیانت انجام دادند.

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل گفت: ما درباره راه‌آهن و مشکلات آن بارها با وزیر راه و شهرسازی و دعوت استاندار اردبیل و قرارگاه خاتم‌الانبیا جلساتی را انجام دادیم و انجام دو کار را در اولویت قرار دادیم.

وی گفت: تامین منابع مالی طرح از طریق اعتبارات دولتی که رقم آن در ابتدا 35 میلیارد تومان بود آن را به 70 میلیارد تومان در بودجه سال 93 افزایش دادیم که البته با این رقم محدود نمی‌توان این طرح را به یک سرانجام رساند.

این نماینده مجلس افزود: وزیر راه و شهرسازی قول داده تا یک میلیارد تومان نیز از طریق فاینانس چینی به این طرح اختصاص یابد تا با تولیت و مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا این طرح اجرایی شود.

افضلی‌فرد در مورد آخرین وضعیت نیروگاه سیکل ترکیبی و راه‌اندازی بخش بخار آن گفت: ما از استاندار اردبیل انتظار داشتیم که این امر را با جدیت پیگیری کرده و در مورد پیشگام شدن نمایندگان به ویژه نمایندگان دخیل در این موضوع شفاف و بی‌پرده سخن بگوید تا حقایق معلوم شود کدام نمایندگان در پیگیری این امور و به نتیجه رسیدن کارها دخیل بودند.

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت کارخانه سبلان پارچه نیز یادآور شد: پرونده این کارخانه در اداره ورشکستگی قوه قضاییه مطرح است و در اسرع وقت قرار است حکم لازم صادر شود که بانک تجارت اگر می‌خواهد این کارخانه را به عنوان اجاره‌ای عهده‌دار شود باید 7 میلیارد تومان بدهی آن را پرداخت کند تا تنها طلب‌کار بانک تجارت باشد که از قبل اداره این کارخانه هم طلب آن تسویه شده و هم بخش‌های مختلف این کارخانه فعال و نیروهای جدید در این مجموعه مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، راه ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.