حزب اتحاد مردمی جمهوری خواه فرانسه شعار "از اتحادیه اروپا خارج شویم" را برای مبارزات انتخاباتی خود انتخاب کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، حزب اتحاد مردمی جمهوری خواه فرانسه شعار "از اتحادیه اروپا خارج شویم" را برای مبارزات انتخاباتی خود انتخاب کرده است. 

احزاب سیاسی مختلف در فرانسه که برای کسب کرسی‌های بیشتر در پارلمان اروپا در حال مبارزه‌اند در برنامه ای تلویزیونی ایده‌ها و سیاست‌های خود را در قبال اتحادیه اروپا اعلام کردند. انتخابات پارلمان اروپا قرار است روز بیست و پنجم مه (ماه جاری میلادی) برگزار شود.

فرانسوا آسلینو، رئیس و بنیانگذار حزب اتحاد مردمی جمهوری خواه فرانسه که شعار "از اتحادیه اروپا خارج شویم" را به عنوان شعار خود انتخاب کرده است گفت: زنان و مردان فرانسوی، اتحادیه اروپا ما را به ورطه نابودی کشانده است. 

اتحادیه اروپا خدمات عمومی، کشاورزی، صنعت و دستاوردهای اجتماعی ما را از بین برده است و ما فقط یک دموکراسی ظاهری داریم. اگر ما اجازه دهیم، فرانسه در بدبختی فرو خواهد رفت همان گونه که کشورهای جنوب اروپا در حال فرو رفتن در این بدبختی هستند. آنچه احزاب سیاسی به شما نمی‌گویند این است که تغییر دادن اروپا غیر ممکن است زیرا برای این تغییر توافق یکپارچه بیست و هفت کشور دیگر (عضو اتحادیه اروپا به غیر از فرانسه) که منافعشان با ما تفاوت دارد لازم است. اتحاد مردمی جمهوری خواه تنها حزبی است که راه حل خود را به شما پیشنهاد می دهد. از اتحادیه اروپا و منطقه پولی یورو خارج شویم. ما این حق را به طور کامل داریم.

 این (حق خروج از اتحادیه اروپا و منطقه یورو) در معاهدات پیش بینی شده است. به لطف اینترنت، اتحاد مردمی جمهوری خواه اکنون بیش از پنج هزار عضو دارد. ما در سراسر فرانسه فهرست انتخاباتی معرفی می کنیم و سایت ما "یو پی آر دات اف آر" دومین سایت پربازدید در بین همه احزاب سیاسی است. شما چه چپگرا باشید، چه راستگرا و چه میانه رو اهمیت چندانی ندارد. 

مهم این است که شما شجاعت نه گفتن را داشته باشید. به عنوان مثال، ایسلندی ها، نروژی ها، سوئیسی‌ها از ورود به اتحادیه اروپا خودداری کردند و وضع همه آنها از ما بهتر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار