رئیس اداره آب و فاضلاب شهری نوشهر و چالوس از بهره‌برداری فاز نخست تصفیه‌خانه نوشهر و چالوس با سه تلمبه‌خانه خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک اجرای فاز دوم آن کلید زده شود.

شکرالله موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، با تاکید بر حفظ و حراست منابع آبی افزود : فاضلاب‌هایی که به محیط طبیعت و زندگی انسان وارد می‌شود آسیب جدی به منابع زیرزمینی وارد می‌کند.

وی، مأموریت اصلی سازمان آبفا را توزیع آب کافی و مناسب، جمع‌آوری و دفع و تصفیه آب جهت سلامت عمومی، حفظ محیط‌زیست و منابع آبهای زیر زمینی عنوان کرد و افزود: صنعت آبفا، صنعتی رو به جلو است و در این خصوص خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه می‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: فاز نخست تصفیه‌خانه نوشهر و چالوس با سه تلمبه خانه به بهره‌برداری رسید و زیرساخت‌های آن تا حدودی تکمیل شده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک فاز دوم آن کلید زده شود.

وی خاطرنشان کرد: نوشهر و چالوس به دلیل آبهای زیرزمینی فراوان از شهرهای اولویت‌دار جهت اجرای طرح فاضلاب شهری است.

مدیرعامل آبفار مازندران نیز گفت: آبرسانی از جمله اموری است که بسیار سخت و مشکل است و خدماتی که به مردم ارائه می‌شود از نیازهای اصلی و مبرم مردم است.

مجید عبدالهی افزود: در گذشته همکاران ما با باز و بسته کردن فلکه‌ها آبرسانی را انجام می‌دادند و در حال حاضر اینگونه مشکلات دیگر وجود ندارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.