دغدغه همه افراد داشتن چهره زیبا است و برای داشتن چهره زیبا مهمترین مورد آن...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سایت دیلی میل نوشت: دغدغه همه افراد داشتن چهره زیبا است و برای داشتن چهره زیبا  مهمترین مورد آن داشتن پوست صاف و تمیز است.این سه خوراکی شما را در این امر کمک می کند.

 

کاکائو: خبری خوب  برای تمام دوستداران شکلات این است که  شکلات  برای پوست شما  فوق العاده می باشد، با وجود تمام این افسانه ها که باعث آکنه باید بگویم خوردن شکلات در حد اعتدال، و از تجربه شخصی می توانم بگویم که شکلات علت آکنه نیست. مصرف شکلات در واقع  مصرف فلاونول است  که به پوست زرق و برق می دهد.

 

میوه های بنفش و آبی: میوه های بنفش و آبی در میان تغذیه ها  بهترین مواد غذایی برای داشتن  پوست خوب است. زغال اخته، تمشک و آلو سرشار  از آنتی اکسیدان  است که که  با آسیب رادیکال های آزاد مبارزه می کنند. اگر شما در مورد  رادیکال های آزاد  نمی دانید کافیست میوه های بنفش و آبی  را ستفاده کنید.

دانه کتان: دانه های کتان غنی از امگا 3 است که نقش مهمی در کنترل ظاهر لکه های سن و خطوط دارند. یک مطالعه نشان می دهد که مصرف دانه کتان هر روز به شما کمک می کند تا  قرمزی پوست و تحریک پذیری پوست  از بین برود و کمک می کند تا پوست تازه و نرم است.

برچسب ها: سه خوراکی ، پوست ، صاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.