باتوجه به وضعیت زیست محیطی استان اصفهان و لزوم توجه بیشتربه منابع طبیعی، شبکه وتصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی سروش افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با توجه به این‌که در نواحی و شهرک‌های صنعتی صنایع مختلفی فعالیت دارند و فاضلاب تولیدی در این شهرک‌ها در مقایسه با فاضلاب‌های شهری از بار آلی و شوک‌های سمی بالاتری برخوردار است، به همین خاطر جهت حفظ محیط زیست، جمع آوری و تصفیه فاضلاب تولیدی صنایع از ضروریات بوده که در اولویت برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان قرار گرفته است.

در همین راستا و با توجه به وضعیت زیست محیطی استان اصفهان و لزوم توجه بیشتر به منابع طبیعی، شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی سروش با حضور عده‌ای از مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، کارشناسان محیط زیست و تعدادی از مسئولان استانی افتتاح شد.

ناحیه صنعتی سروش در 15 کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان واقع شده و از سه جهت شمال، غرب و شرق به زمین‌های کشاورزی سروش بادران محدود می‌شود و از جنوب به جاده اصفهان- سروش بادران امتداد می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در ارتباط با این طرح اظهار کرد: شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی سروش در دو مدول اجرایی شده که ظرفیت تصفیه خانه هر مدول 600 متر مکعب در روز است.

وی ادامه داد: مساحت این شبکه و تصفیه خانه 6235 مترمربع، حجم خاک‌برداری این طرح 13500 متر مکعب و حجم خاک‌ریزی آن 5650 متر مکعب می‌باشد.

بهرامی با بیان این که برای احداث این تصفیه خانه 1700 متر مکعب بتن ریزی انجام شده است ابراز کرد: طول شبکه جمع آوری فاضلاب این طرح 3300 متر و هزینه عملیات اجرایی آن 33 میلیارد ریال بوده است.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.