مسئول امور ایثارگران منطقه7 از برگزاری اردوی حرم تا حرم ویژه خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ نیرالسادات موسویان، مسئول امور ایثارگران منطقه7 از اعزام 40نفر از مادران و همسران شهدای والامقام این منطقه به اردوی تفریحی و گردشگری کاشان خبر داد و گفت: خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین تکریم و بزرگداشت ایثار و فداکاری، آن‌ها یک وظیفه است.

وی افزود: در همین راستا اداره امور ایثارگران منطقه7 به مناسبت حلول ماه مبارک رجب و ولادت حضرت علی(ع) اقدام به اعزام 40نفر از مادران و همسران شهدای معزز این منطقه به اردوی گردشگری و تفریحی کاشان کرد.

موسویان در تشریح برنامه‌های متنوع این اردوی سیاحتی فرهنگی،‌به بازدید از باغ فین کاشان،‌ بازدید از اماکن تاریخی، مراسم گلاب‌گیری و همچنین زیارت امام‌زاده سلطان امیر احمدی اشاره کرد و تصریح کرد: این اردو در تاریخ 17اردیبهشت ماه به مدت یک روز برگزار می شود.

وی در ادامه از دیگر برنامه‌های در دست اجرا ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در منطقه 7 خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی حرم تا حرم ویژه 200نفر از خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان و ایثارگران در خرداد ماه نیز از دیگر برنامه‌های این اداره خواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اردو ، بانوان ، خانواده ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار