حجت‌الاسلام شهیدی تاکید کرد: سر و سامان دادن به بانک اطلاعات صحیح آغاز شده و با راه‌اندازی آن مرز جغرافیایی بنیاد از بین می‌رود و همه نمایندگان بنیاد به راستی می‌توانند به این بانک اطلاعات دست یابند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولین همایش سازمانی روحانیون شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید را از کارهای ماندگار و جاوید امام دانست و گفت: از سال 58 زمانیکه امام (ره) دستور تشکیل بنیاد شهید را دادند کسی فکر نمی‌کرد جمعیت جامعه بنیاد به بالای 3میلیون نفر برسد.

معاون رئیس جمهور افزود: ما فکر می‌کردیم در طی روزهای متمادی بنیاد شهید کوچکتر شود اما با اتفاقات و حوادثی که افتاد ورودی آن به مراتب از خروجی آن بیشتر شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه زحمات زیادی در بنیاد شهید کشیده شده است ادامه داد: من معتقد هستم تعدد مدیریت مفید است و با تعویض و تغییر مدیریت مشکلات خودنمایی می‌کند.

وی افزود: بنیاد شهید با جمعیت 3میلیون نفری ظرفیت بالایی می‌خواهد و اداره آن سنگین است و هرچه کار کنیم نمی‌توانیم تمام مشکلات را حل کنیم.

حجت‌الاسلام شهیدی بالا رفتن سن والدین شهیدان،‌ بالا رفتن سن جانبازان و افزایش درد و رنج این عزیزان و تحریم‌ها را از جمله مشکلات بنیاد شهید خواند و تاکید کرد: از زمانیکه به بنیاد آمده‌ام یک روز کامل مشکلات بنیاد را مطالعه کردم و هر جا وارد شدم دیدم مشکلات فراوان و زیاد است.

حجت‌الاسلام شهیدی تاکید کرد: در مورد مسائل بیمه خانواده شهدا و بودجه و نشر شاهد و عرصه‌های فرهنگی بنیاد شهید مشکلات زیادی است که باید هرچه زودتر برای آن اقدام کرد.

وی افزود: برخی افراد در بنیاد ما را ملامت می‌کنند، به نظر می‌رسد که تنها پشتیبانی کردن از خانواده شهدا مهم است تا آنها احساس حمایت کنند و بتوانند از خود دفاع کنند.

حجت‌الاسلام شهیدی خطاب به روحانیون در مجلس گفت: اگر مشکلات بنیاد شهید زیاد است لاقل به خانواده شهدا سر بزنید تا فکر نکنند تنها هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات فراوان است افزود: ما برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت داریم که ایجاد بانک اطلاعات صحیح مهمترین برنامه بنیاد شهید است.

ایشان خاطرنشان کرد: در پرونده شهدا و خانواده آنها مشکلات زیادی داریم برخی اطلاعات بسیار خجالت‌آور است زیرا با ورود به خانه و منازل خانواده شهدا می‌فهمیم اطلاعات ناقص است.

حجت‌الاسلام شهیدی تاکید کرد: سر و سامان دادن به بانک اطلاعات صحیح آغاز شده و با راه‌اندازی آن مرز جغرافیایی بنیاد از بین می‌رود و همه نمایندگان بنیاد به راستی می‌توانند به این بانک اطلاعات دست یابند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام شهیدی به روحانیون توصیه کرد که عملکرد شما باید طوری باشد که با مراجعه عزیزی از خانواده شهدا پناهگاهش روحانی قرار گیرد و مشکلات را بشنوید وبا دست توانا همه را حل کنید با هم تدبیر کنید و به خانواده شهدا امید دهید.
انتهای‌پیام/
برچسب ها: روحانیون ، پدران ، روحانی ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار