مدير عامل مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز گفت : از افتخارات اين مجتمع اين است كه در راه كارآفريني موفق بوده است و صدها خانواده در اين كارخانه مشغول بكار هستند و از حضور در جمع كارگران و خانواده هاي آنها احساس بالندگي ،شور و نشاط مي كنم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، توكلي در مراسم بزرگداشت روز كارگر در مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز با اعلام اينكه با بهبود اوضاع اقتصادي شرايط اشتغال زايي اين كارخانه نيز افزايش خواهد يافت گفت:در طرح گسترش اين مجتمع در آينده اي نزديك شاهد افتتاح طرح هاي ديگري خواهيم بود كه در نتيجه خانواده بزرگ كارگري را در اين مجتمع فعال تر خواهيم نمود.

مدير عامل مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز همه كارگران را نمونه خواند و گفت:از اينكه تمامي كارگران اين مجتمع نمونه هستند به خود ميبالم و اميدوارم خدواند متعال نيز ما را در خدمت هر چه بيشتر به كشورمان و خانواده هاي كارگري همراهي نمايد.

حجت الاسلام و المسلمين طاحوني امام جمعه نطنز نيز در اين جلسه كار را عبادت و جهاد در راه خدا دانست و ياد آور بوسه پيامبر بر دستان كارگر شد و اهميت و شريف بودن كار كارگري را براي خانواده هاي آنها برشمرد.

محمد فيروزي نماينده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر نيز در اين جلسه با يادآوري اهميت و همت تلاش كارگران در چرخه صنعت كشور گفت:تمامي تلاش و توان نمايندگان مجلس نيز اين است كه در خدمت خانواده كارگري باشند و اين بزرگترين حسن خانه ملت به كارگران است.

در اين برنامه استاد حسين (ايرج) خواجه اميري نيز در بخش موسيقي به اجراي برنامه پرداخت كه مورد استقبال كارگران و خانواده هاي آنها قرار گرفت و در پايان با اهدا سبد كالا از سوي مهندس توكلي از تلاش تمامي كارگران تجليل شد./س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.