در جلسه شوراي سياستگذاري هجدهمين جشنواره توليدات مراكز، معاون امور استان‌هاي صدا و سيما، اين جشنواره را بهترين فرصت براي معرفي توانمندي‌هاي رسانه‌اي مراكز صدا و سيما عنوان كرد.

 به گزارش حوزه  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ كيومرث طهماسبي نمايش توليدات ارزشمند استاني صدا و سيما در سال هاي اخير و دستيابي به ايده ها و روش هاي جديد براي ترسيم افق هاي جديد در آينده را يكي از اهداف جشنواره برشمرد و افزود: طرح توانمندي ها، ظرفيت ها و قابليت هاي استاني هر يك از مراكز صدا و سيما، از ديگر اهداف اين رويداد بزرگ فرهنگي و هنري است .

معاون امور استان ها، كشف استعدادهاي جوان و خوش ذوق هنرمند استان ها و معرفي آن ها به جامعه هنري كشور را از ديگر دستاوردهاي جشنواره توليدات مراكز برشمرد و تصريح كرد: بايد به گونه اي برنامه ريزي شود كه انگيزه برنامه سازان نجيب استان ها با ديده و شنيده شدن آثار آنها افزايش يابد تا سياست ها و راهبردهاي سازمان در آينده توسط آنان به بهترين شكل ممكن اجرايي شود.

در اين جلسه كه مسئولان كميسيون هاي محتوايي و كميته هاي اجرايي حضور داشتند ، سيدابوالحسن موسوي زاده به عنوان دبير شوراي سياستگذاري و محمد مسعوديان به عنوان دبير جشنواره هجدهم و عمران حيدري، ابوالفضل معصومي فر، علي صادق مقدسي، سيد داود موسوي و حسين تقي پور به ترتيب به عنوان مسئولين كميسيون هاي سيما، صدا، تحقيقات ، خبر و موسيقي معرفي شدند.

همچنين علي نواداد به عنوان مسئول كميته استقبال، اسكان و پذيرايي، مجيد معيني مسئول كميته امنيت، جواد رضايي مسئول كميته اطلاع رساني، انتشارات و تبليغات، ابوطالب عيسي آبادي مسئول كميته مالي و پشتيباني و محمد رضا همتي به عنوان مسئول كميته فني، احكام خود را از معاون امور استان ها دريافت نمودند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار