شهردار منطقه 2 از انجام عملیات ایمن‌سازی در بزرگراه‌های سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛عابد ملکی، شهردار منطقه2 در اینباره گفت: بزرگراه حکیم یکی از بزرگراه‌های پر تردد و شریانی شهر تهران است که دسترسی مناطق شرق و غرب تهران را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه 4.5 کیلومتر از این بزرگراه در محدوده منطقه 2 واقع شده است، تصریح کرد: با توجه به فرسودگی قابل ملاحظه گاردریل‌های واقع در رفیوژ میانی، عملیات نوسازی گاردریل‌های این معبر در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 قرار گرفت و در حال حاضر حدود 1.5 کیلومتر از گاردریل‌های این بزرگراه نوسازی شده و عملیات اجرایی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

شهردار منطقه 2 همچنین به ایمن سازی بزرگراه یادگار امام (ره) شمال به جنوب لوپ همت شرق اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش ایمنی خودروهای عبوری از لوپ یادگار امام(ره) به سمت همت شرق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 اقدام به نصب 350 متر طول گاردریل در معبر مذکور کرد.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی بزرگراه چمران شمال به جنوب محدوده پل یادگار امام(ره) از دیگر اقدامات ما در راستای حفظ ایمنی شهروندان است، خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت قابل ملاحظه خودروها در مسیر بزرگراه چمران شمال به جنوب، به جهت افزایش ایمنی تردد در این محل و ممانعت از برخورد خودروها به پایه‌های پل یادگار امام(ره)، محل مذکور با نصب گاردریل ایمن‌سازی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار