مراسم افتتاحیه دهکده سلامت و جشنواره بزرگ سلامت دانش‌آموزی منطقه2 با حضور ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیاری معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قائم مقام شهردار منطقه، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیران شهری در برج میلاد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم که با حضور شهروندان منطقه ودانش‌آموزان مقاطع مختلف و کودکان و نوجوانان مدارس استثنایی شهر تهران برگزار شد، ایازی ضمن مثبت ارزیابی نمودن طرح جشنواره سلامت دانش‌آموزی از غرفه‌های متعدد آن بازدید نمودند.

همچنین در این مراسم سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف دهکده سلامت،

برنامه‌های شهرداری تهران را در خصوص سلامت شهروندی و توجه به این مهم،‌ مطلوب دانستند و تعامل سازمانی را در این میان برای رشد وتوسعه سلامت شهروندان ضروری خواندند.

ذبیح‌الله زارع معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 نیز در حاشیه این مراسم اذعان داشت: خرسندیم که با همت و تلاش دوستان توانستیم این جشنواره را با نگاه ویژه به کودکان استثنایی و با ساختار علمی و با یاری اساتید محترم دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار نماییم.

وی در ادامه اظهار داشت: نگاه علمی توامان با رویکرد فرهنگی به حوزه سلامت در این جشنواره به عنوان برجسته‌ترین ویژگی آن محسوب می‌گردد. زارع همچنین افزود: نامگذاری و اختصاص یک روز از این جشنواره به نام کودکان کار و خیابان و بررسی سلامت جسمی و روانی آنها و پذیرایی از آنها با رونمایی از بزرگترین کیک سالم ایران در ده طبقه از برنامه‌های خاص این جشنواره می باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 در پایان از تمامی مسئولین شهری و فعالان شبکه‌های بهداشت برای بازدید از این جشنواره که برای نخستین بار برپا گردیده دعوت نمود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار