معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان از سفر مدیرکل یونسکو به اصفهان در هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، جمالی نژاد با بیان این مطلب افزود: علاوه بر حضور مدیرکل یونسکو به اصفهان قرار است سفرای خارج از کشور پنج شنبه هفته جاري به اصفهان سفر می کنند که تور اصفهان گردی و سبد گردشگری برای ارائه میراث فرهنگی و معنوی و معرفی جاذبه های شهر و استان برای آنها پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین از سفرای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور دعوت شده که بر اساس برنامه ای که در شهریور ماه در تهران دارند قرار است یک روز به اصفهان سفر می کنند.
وی خاطرنشان کرد: اجلاس شهرداران کلانشهرها، اجلاس معاونان فرهنگی شهرهای مراکز و اجلاس مدیران عامل فاوای شهرداران کلانشهرها در هفته اصفهان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در این مراسم ها، شهرداران تهران، مشهد، اهواز، شیراز، قم، کرج، تبریز و معاونان فرهنگی اجتماعی شهرهای اهواز، تهران، مشهد، تبریز، کرج، شیراز، رشت، کرمان، قم، کرمانشاه، ارومیه، زاهدان، همدان، اراک، یزد، اردبیل، بندرعباس، قزوین، زنجان، خرم آباد، سنندج، گرگان، ساری، بجنورد، بوشهر، بیرجند، سمنان، یاسوج و شهرکرد شرکت خواهند کرد.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان ادامه داد: از عکاسان حرفه ای شهرهای خواهر خوانده نیز دعوت شده تا میراث فرهنگی و معنوی شهر اصفهان را به تصویر بکشند.
گفتنی است سوم تا دهم اردیبهشت ماه با نام هفته اصفهان نام گذاری شده است ./س


 

برچسب ها: اصفهان ، مدیرکل ، یونسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.