دریادار خرداد حکیمی گفت: حمایت و پشتیبانی مردم از ارتش نشانه اطاعت از فرمان امام راحل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، خرداد حکیمی دریادار عرشه در آیین رژه روز ارتش که در میدان امام حسین(ع) مرکز مازندران برگزار شد، حمایت و پشتیبانی مردم نسبت به ارتش را اطاعت از فرمان امام راحل دانست.

وی با اشاره به اینکه امام راحل به منظور حمایت از ارتش در چنین روزی فرمان تاریخی خود را مبنی بر نامگذاری 29 فروردین روز ارتش صادر کردند، اظهار داشت: در چنین روزی ارتش در مقابل دشمنانی که قصد انحلال و تضعیف ارتش را داشتند، ایستادگی کرد.

دریادار عرشه دوم حکیمی افزود: امام راحل وقتی ایستادگی ارتش را در مقابل دشمنان احساس کرد، دستور دادند تا در چنین روزی در شهرهای بزرگ ارتش با تمام قوای نظامی قدرت خود را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه چند روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش با تمام قوا وارد مبارزه با ضد انقلاب شد، تصریح کرد: نخستین شهید ارتشی انقلاب اسلامی سپهبد قرنی رئیس ستاد ارتش وقت بود که از طریق ضد انقلابیون به شهادت رسید.

این مسئول یادآور شد: چند روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی هوایی، دریایی و زمینی ارتش حمایت خود را نسبت به انقلاب اعلام کردند و سردمداران وقت چون نتوانستند به ارتش تکیه کنند، تصمیم به خروج از کشور را گرفتند.

جانشین ارشد نظامی آجا در منطقه با اشاره به اینکه از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ارتش از جمهوری اسلامی حمایت می‌کرد، افزود: عمده قوای زمینی ارتش در کردستان در مواجه با نیروهای ضدانقلاب درگیر بود و عده‌ای در داخل این حمایت ارتش را نمی‌پسندیدند و در پی انحلال ارتش بودند.

حکیمی خاطرنشان کرد: امام راحل این ترفند شیطانی دشمنان را نپذیرفت و 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری کرد.

وی مازندران را استانی شهید پرور و قهرمان‌خیز معرفی کرد./ش


برچسب ها: حمایت ، امام ، اطاعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.