مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: تکیه بر مدیریت جهادی رمز و راز ما در ایجاد تحول حقیقی و بسترسازی برای پیشرفت‌های همه‌جانبه در کشور و استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ داود نجفیان دیروز در اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی که در آن ارکان اقتصادی و فرهنگی با هم‌آمیختگی عزم ملی و مدیریت جهادی مورد نظر قرار گرفته باید مورد اقبال و توجه همگان باشد تا بتوان مطالبه مقام معظم رهبری را با نگاه واقع‌بینانه و حرکت جهادگونه جامه عمل پوشاند.

وی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را جز اصلی‌ترین شاخص‌های فرهنگی شرکت عنوان کرد و افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در برنامه‌های خرد و کلان ما ساری و جاری باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان نگرش جهادی به امورات یعنی اینکه تا می‌توانیم، سعی کنیم گره از کار مردم بگشاییم و صرفاً به کارهای تدوین شده قانع و محدود نباشیم.

نجفیان همچنین خاطر نشان کرد: بدون شک توأم بودن فرهنگ و اقتصاد در فرمایش مقام معظم رهبری نشانگر لازم و ملزوم بودن این دو شاخص است و به تعبیری برای موفقیت در بحث اقتصاد باید زیرساخت‌های فرهنگی تقویت شود.

وی گفت: در راستای تحقق شعار امسال همه ما وظیفه داریم با حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری نسبت به تحقق این امر عمل کنیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، مدیریت ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.