در درگیری‌های روز گذشته نیروهای امنیتی مصر با معترضان 3 تن کشته و ده‌ها تن مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری رویترز ، وزارت کشور مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد : 2 تن از اعضای گروه اخوان المسلمین روز جمعه در درگیری‌های نیروهای امنیتی در خارج از شهر "طنطا" در دلتای نیل کشته شدند. همچنین گروه اخوان‌المسلمین اعلام کرده است :یکی از حامیان این گروه در درگیری‌های میان نیروهای امنیتی با معترضان در شهر اسکندریه کشته شده است.

در بیانیه وزارت کشور مصر آمده است : درگیری‌های نیروهای امنیتی با اعضای گروه اخوان‌المسلمین در خارج از شهر "طنطا"  هنگامی به وقوع پیوست که گشت نیروهای امنیتی مشاهده نمود که اعضای گروه اخوان المسلمین سعی در شعله ور ساختن آتشی در محل عبوری در جاده سریع‌السیر به سمت شهر "المحلة الکبری" ،که به صنعت نساجی‌اش مشهور است، را دارند.

این بیانیه، که در صفحه "فیسبوک" این وزارتخانه منتشر گردیده است ،افزود : هنگامی که نیروهای امنیتی با آن‌ها مواجه گردیدند اعضای گروه اخوان‌المسلمین شروع به تیراندازی به سوی نیروهای امنیتی کردند و سعی در فرار داشتند که نیروهای امنیت آن‌ها را محاصره کرده و بسوی آن‌ها شلیک نمودند که منجر به کشته شدن 2 تن از آنان شد.

این بیاینه وزارت کشور مصر که معترضان را عناصر تروریستی گروه اخوان المسلمین اعلام می‌کند گفته است : پلیس 3 تن از این افراد را نیز بازداشت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار