دبیر شورای عالی سیاست گذاری جامعه ایمن در کشورگفت : طرح جامعه ایمن به عنوان طرحی فراگیر در کل کشور و برخورداری از ساختار اجرایی گسترده باید در سیاست های ارگانهای مختلف کشور تدوین شود .

علی شمس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: اداره بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را نهادی موظف در جریان اجرای این طرح دانست و ابراز داشت : این مرکز درمانی در راستای افزایش ضریب امنیت جامعه و کاهش درصد تلفات فوتی باید طرح جامعه ایمن را به شکلی منسجم و مدون برگزار کند .

شمس با تاکید براینکه جوامع بین المللی اجرای طرح جامعه ایمن را در اولویت سیاست های مدیریت و کاری خود قرار داده اند ، ایران را از این قائده مستثناء ندانست و بیان کرد : ایران با برخورداری از رتبه بالادر جمع کشور های مختلف در زمینه میزان تلفات جاده ای از این قائده مستثناء نیست .

دبیر شورای عالی سیاست گذاری جامعه ایمن شهرداری ها و ارگانهایی مانند آموزش و پرورش و اداره راهنمایی و رانندگی را پایگاههای اجرای طرح جامعه ایمن برشمرد و اظهار داشت : اجرای طرح جامعه ایمن باید در اصل سیاست گذاری های مدیریتی این مراکز از ساختار اجرایی برخوردار باشد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.