کافه کتاب سال 93 متفاوت‌تر از سال قبل شروع شده و مصاحبه‌ای متفاوت و ویژه‌ای را با استاد قرائتی داشته است.

این روزها به مناسبت آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر کافه کتاب به بهترین‌ها در این زمینه پرداخته است دو کتاب امر به معروف و نهی از منکر و خلاصه شده آن کتاب 10 درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر آثار ارزشمندی هستند که به قلم روان استاد گرانقدر حاج‌آقای قرائتی به زیبایی طبع درآمده است کافه کتاب این هفته میهمان ویژه استاد قرائتی است.

استاد قرائتی متولد 1324 در کاشان است که به خاطر جلسات قرآنی که پدر ایشان برای عموم تشکیل می‌دادند خانواده آنها بعدها به قرائتی معروف شد.
 
از جمله فعالیت‌های ایشان می‌توان به شرکت در تالیف تفسیر نمونه که زیر نظر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی منتشر می‌شد، اجرای برنامه درس‌هایی از قرآن از ابتدای انقلاب تاکنون و تالیف و تفسیر کتب اسلامی.
 
از جمله آثار مکتوب ایشان می‌توان به تفسیر نور ( 10 جلد)،‌ تفسیر نماز، اصول عقاید اسلامی، با قرآن در سرزمین وحی، امر به معروف نهی از منکر، گناه شناسی، راه‌های تقویت انگیزه و نشاط،‌ شیوه‌ها و تجربه‌های تبلیغی و غدیر در قرآن اشاره کرد.
 
ایشان از اولین‌ها در سازمان نهضت سوادآموزی بودند که بعدها به ریاست این سازمان نیز مبدل شدند.
 
سبک تبلیغ وی ابتکاری است او در ارائه مطالب پای تخته سیاه رفته و معارف دینی را با زبانی ساده و روان بیان می‌کند به همین دلیل است که به بزرگ‌ترین مبلغ دین اسلام در عرصه رسانه ملی تبدیل شده است.
 
کافه کتاب سال 93 متفاوت‌تر از سال قبل شروع شده و مصاحبه‌ای متفاوت و ویژه‌ای را با استاد قرائتی داشته است.
 
باشگاه خبرنگاران شما را به دیدن بسته خبری کافه کتاب در اخبار 21 (ساعت 9 شب) شبکه یک سیما (هر هفته شنبه شب‌ها) دعوت می‌کند.
 
تا کتاب و کافه کتابی دیگر ...
























انتهای پیام/
برچسب ها: عکس ، دانلود ، کافه کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
علی نقی
۰۹:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
جناب آقای قرائتی خدا حفظت کنه فقط میتوانم بگویم رحمالله والدیک وحشره الله مع القران
آخرین اخبار