معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور گفت: یک هزار و 260 پایگاه ثابت، سیار، موقت و امداد هوایی هلال احمر در تعطیلات نوروزی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ناصر چرخساز امروز در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات صائین و اسالم دراردبیل اظهار داشت: در این پایگاه‌ها نیروهای تخصصی و جوان هلال احمر به کارگیری شده‌اند تا در قالب طرح نوروزی تا 17 فروردین‌ماه در خدمت هموطنان باشند.

وی با بیان اینکه در این پایگاه‌ها روزانه به بیش از 5 هزار و 500 نفر ارائه خدمات انجام می‌شود، گفت: در این پایگاه‌ها نیروهای تخصصی امداد و نجات جاده‌ای با گذراندن آموزش‌های تخصصی حضور پیدا کرده و در صورت وقوع حوادث به سرعت در محل حاضر شده و امدادرسانی را انجام می‌دهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه در تمامی استان‌های کشور امداد هوایی به صورت ثابت و موقت فعال بوده و تیم‌های واکنش سریع به کمک هموطنان می‌شتابند افزود: تلاش بر این است تا در این پایگاه‌ها خدمات ارائه شده با کیفیت مطلوب باشد.

چرخساز افزود: در طرح راهنمای سلامت نوروزی نیز 160 هزار نفر روز امدادگر مشارکت کرده و سعی می‌کنند با راهنمایی و هدایت گردشگران آنها را به مکان‌های پرجاذبه در استان‌های مختلف راهنمایی کرده و هدایت کنند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور در مورد وضعیت پایگاه‌های بازدید شده استان اردبیل، ابراز داشت: هلال احمر استان اردبیل یکی از مجموعه‌های فعال و الگوی کشور است که با طرح‌های مختلف سعی کرده در همه مناسبت‌ها خدمات خوبی را به هموطنان ارائه کند/س

 

برچسب ها: اردبیل ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.