معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18، از روان‌سازی شریان ارتباطی و اصلی این منطقه در آستانه بهار خبرداد.

حسن رحمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: روان‌سازی شریان ارتباطی و اصلی تقاطع 45 متری رزندیه، بزرگراه آیت‌الله سعیدی به منظور روان‌سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا در آستانه سال 93 در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 18 قرار دارد ، این طرح به منظور کاهش ترافیکی و آلایندگی هوا، ارتقای سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است. 

وی ادامه داد: در این طرح پس از انجام عملیات تونلی شدن خط راه آهن تهران به تبریز و هم سطح سازی زیرگذر واقع در تقاطع بلوار 45 متری زرندیه بزرگراه آیت‌الله سعیدی با ایجاد ترافیک در این محور تقاطع بلوار 45 متری زرندیه بزگراه آیت‌الله سعیدی روان‌سازی می‌شود. 

رحمانی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: روان سازی شریان ارتباطی و اصلی تقاطع بلوار 45 متری زرندیه بزگراه آیت‌الله سعیدی در آستانه سال 93 از اقدامات اجرایی این طرح است.  
وی خاطر نشان کرد: هم سطح سازی زیرگذر واقع در تقاطع بلوار 45 متری زرندیه بزگراه‌ آیت‌الله سعیدی و تکمیل این طرح در مدت زمان دو ماه با متراژ 350 متر طول و 25 متر عرض، آماده‌سازی و خاکبرداری 21 هزار مترمکعب، 17 هزار و 500 متر خاکریزی، هزارو200 متر جدول و 3 هزار تن آسفالت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بهار ، استانه ، شهرداری ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار