آیت الله نوری همدانی گفتند: فرهنگ جهاد و شهادت پیروزی انقلاب اسلامی را به بار آورد و وظیفه ما این است که برای حفظ و صیانت از انقلاب این فرهنگ را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار معاونین عقیدتی بسیج قووه قضائیه و همسران کارکنان وزارت دفاع در مشهد، با اشاره به اینکه رسالت اصلی انبیا الهی رساندن پیام های خدا به انسان ها بوده است، گفتند: وقتی مردم در خط رسالت گام بردارند می توانند حق را از باطل تشخیص دهند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه افزودند: در عصر غیبت رسالت انبیا به عهده علما گذاشته شده است از این رو در این کسی باید در راس مدیریت جامعه اسلامی قرار گیرد که در حد اعلای اسلامی شناسی و شجاعت ایستادگی در برابر خط باطل را داشته باشد.

آیت الله نوری همدانی تاکید کردند: مطالعه کتب صحیفه امام(ره)، وصیت نامه امام(ره) و دفتر تبیان باید همواره مورد توجه قرار گیرد این مجموعه ها حاصل تجارب امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کردند: فرهنگ جهاد و شهادت پیروزی انقلاب اسلامی را به بار آورد و وظیفه ما این است که برای حفظ و صیانت از انقلاب این فرهنگ را زنده نگه داریم.

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کردند: در ایام عید به دلیل تقارن ایام فاطمیه با نوروز انجام مراسم هایی که ناقض موازین شرعی نباشد اشکالی ندارد، البته مردم ایران همواره در این ایام همچون گذشته حرمت این ایام را بر عید ارجح می دانند./س

انتهای خبر/

برچسب ها: قم ، فرهنگ ، جهاد ، شهادت ، بقا ، انقلاب ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.