به کمک این نرم‌افزار می‌توانید متن یا متون دلخواه خود را در زمان یا بازه‌های زمانی مشخص شده به یک یا چند نفر به‌طور خودکار ارسال کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ روش‌های مختلفی برای ارسال پیام کوتاه به‌صورت خودکار در زمان مشخص وجود دارد، اما کمتر نرم‌افزاری وجود دارد که بتواند همه امکانات موردنیاز برای ارسال پیام کوتاه به‌صورت خودکار در زمان و بازه‌های زمانی از پیش مشخص شده را در اختیار شما قرار دهد. نرم‌افزار Auto SMS Senderنمونه‌ای بسیار عالی از این نوع به‌شمار می‌رود.

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید متن یا متون دلخواه خود را در زمان یا بازه‌های زمانی مشخص شده به یک یا چند نفر به‌طور خودکار ارسال کنید. شما می‌توانید متون مورد نظرتان را نیز به فهرست متن‌های از پیش نوشته شده اضافه کرده و هر زمان که مایل بودید از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید بازه‌های زمانی برای ارسال خودکار پیام کوتاه را از یک ثانیه تا یک سال تغییر داده و به‌این ترتیب علاوه بر پیام‌های اطلاع‌رسانی ساده، پیام‌های مناسبتی مانند تبریک تولد و سالگرد ازدواج را که سال به سال تکرار می‌شود، به‌طور خودکار ارسال کنید.

از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزارف پشتیبانی از قابلیت ارسال یک پیام به گروه موردنظر شماست. با استفاده از این قابلیت علاوه بر ارسال یک متن مشخص برای گروهی از مخاطبان می‌توانید در بخش نام آنها متغیر #Name# را قرار داده تا پیام ارسالی شما به‌طور خودکار نام هریک از مخاطبان را از فهرست مخاطبان تلفن همراه شما برداشته و آن را در متن پیام قرار دهد. به این ترتیب هنگامی که بخواهید به دو مخاطب با نام‌های «رضا» و «علی» پیام «سلام رضا جان، صبح بخیر» را ارسال کنید می‌توانید عبارت سلام #Name# جان، صبح بخیر را بفرستید و اطمینان داشته باشید که نام‌های علی و رضا به‌طور خودکار در بخش مربوط جایگزین شده و پیام ارسال می‌شود.

پاسخ خودکار به پیام‌های دریافتی، پشتیبان‌گیری و بازنشانی تنظیمات، نمایش پیام‌های ارسال شده و فهرست پیام‌های در صف ارسال، زمان‌بندی دقیق و کامل به منظور ارسال پیام‌ها و بسیاری از امکانات دیگر از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.


  مشخصات
نسخه : 1.0
تولید کننده : DRC INFOTECH
حجم : 1.03 MB
  اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
  امتیاز:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
pedram
۱۵:۰۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
برای رایانه هم بزارین
آخرین اخبار