مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی گفت: شهرکرد با ارسال فراخوان به 400 مرکز، به استقبال جشنواره امام رضا (ع) رفته و آماده دریافت آثار در این حوزه می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حبیب الله توفیقی افزود: جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی، شهریور ماه سال آینده ( 1393 )، به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره مجموعه ای از برنامه های موضوعی دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) می باشد که در سه محور شعر، قطعه ادبی و داستان در دو مقطع کودکان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

به گفته توفیقی؛ آثار ادبی که با بهره گیری از کردار و گفتار امام رضا (ع) به گسترش فضایل اخلاقی پرداخته باشند، به شرط داشتن ویژگی های ادبی و هنری، از امتیاز ویژه ای برخوردار خواهند بود.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع)، تقدیر از تولید کنندگان آثار برتر فرهنگی هنری و کمک به گسترش آثار این حوزه، از اهداف برپایی جشنواره است.

توفیقی افزود: پرداختن به ابعاد مختلف زندگی امام رضا (ع) در قالب های شعر، داستان و قطعه ادبی به قلم کودکان، نوجوانان و بزرگسالان محورهای اصلی جشنواره می باشد.

وی گفت: هر متقاضی می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و آثار در سه مقطع سنی کودکان 5 تا 12 سال، نوجوانان 12 تا 18 سال و بزرگسالان 18 سال به بالا داوری خواهد شد.

مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی تاکید کرد: 10 تیر ماه سال 1393 آخرین مهلت ارسال آثار می باشد.

این جشنواره در سال های گذشته هم، با استقبال علاقمندان از سراسر کشور، به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.