عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مطرح کردن اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر فرزانه انقلاب، کشور را از وابستگی به بیگانگان، منفعل شدن و تسلیم در برابر ظلم و استکبار نجات داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت‌الله حسن ممدوحی گفت :مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری بیانات جامعی داشتند که از بعد خارجی و داخلی دارای اهمیت فراوانی است.

ممدوحی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی مباحث بسیار خوبی را در این دیدار مطرح فرمودند، افزود: کشور ما به اعتراف متخصصان دنیا و کارشناسان صاحب‌نظر، کشور ثروتمندی است.

وی با تاکید بر جلوگیری از اسراف در تمام سطوح جامعه بیان داشت: کشور باید باتکیه بر توانمندی داخلی روی پای خود بایستد تا از بیگانگان بی‌نیاز شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:رهبری استقلال و تکیه بر توان داخلی به‌معنای قطع ارتباط با سایر کشورهای جهان نیست، اما باید ارتباط و تعامل با تمام دنیا دو سویه باشد و کشورهای طرف مقابل نیز به ما احتیاج داشته باشند.

وی لازمه استقلال بیش از پیش ایران و پیشرفت همه جانبه کشور را سلامت اقتصادی، تکیه بر توان داخلی و تلاش همه‌جانبه عنوان کرد و گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب محقق شود/س.

.
برچسب ها: کرمانشاه ، مطرح ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.