برنامه "آیینه فرهنگ" به تهیه کنندگی "مرتضی صداقت‌پور" در ایام نوروز روی موج رادیو "فرهنگ" می‌رود.

"مینا خاندانی‌ها"، نویسنده برنامه "آیینه فرهنگ"، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه کاری از گروه تاریخ و سیاست رادیو فرهنگ است که با توجه به محورهایی که در حوزه فرهنگ مقام معظم رهبری در سال 92در دیدار با رئیس و اعضای شورای عالی حوزه مطرح کردند تهیه و تولید شده است.   
 
"خاندانی‌ها" عنوان کرد: تولید در این برنامه هر روز سعی براین است که یکی از محورهایی که در حوزه فرهنگی از جانب مقام معظم رهبری مطرح شده با حضور کارشناسان برنامه "حسین بنیانیان"( رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماع شورای عالی انقلاب فرهنگی) مورد بحث قرار گیرد.   
 
نویسنده "آیینه فرهنگ" افزود: بخش دیگر به مرور رویدادهای فرهنگی در سال 1392 می‌پردازد با توجه به این که این برنامه در ایام نوروز است و در این ایام مردم بیشتر به سفر می‌روند به منظور معرفی شهرهای مختلف با مسئول شهر مربوطه تماس می‌گیریم تا توضیحات لازم را در مورد مکان‌های تاریخی و گردشگری شه مورد نظر ارائه دهد.   
 
گفتنی است این برنامه از 28 اسفند تا 15 فروردین ماه هر روز از ساعت 12 تا 12 و 45 به تهیه کنندگی مرتضی صداقت‌پور، مشاور محتوایی و نویسندگی مینا خاندانی‌ها و گویندگی سرور پاک‌نشان به روی موج رادیو "فرهنگ" می‌رود.

  
انتهای پیام/اق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار