برنامه یک نگاه چند دیدگاه شنبه سوم اسفند ماه از سری برنامه های دعوت از مسوولان دولت میزبان مهندس محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه یک نگاه چند دیدگاه که هر هفته میزبان یکی از مسئولان دولت یازدهم است تا مردم سوالات خود را با آن ها مطرح کنند، در برنامه این  هفته ، مهندس محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره اهمیت دوره های پیش دبستانی و ابتدایی  و برنامه های دولت یازدهم برای مقطع تحصیلی ابتدایی و اقدامات صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش گفتگو می کند.
 
 شنوندگان محترم رادیو فرهنگ برای طرح سوالات خود می توانند با دو شماره تلفن 22040085 و22058800 تماس گرفته یا به سامانه 30000558 پیامک ارسال نمایند.

 برنامه یک نگاه چند دیدگاه هر هفته شنبه ها از ساعت 19:30 تا 20:30 به همت گروه فرهنگ، تاریخ، سیاست به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد تهیه و پخش می شود .مشاور محتوایی این برنامه بر عهده مینا خاندانی ها است .رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 و کانال 56 دستگاه های گیرنده دیجیتال (ستاپ باکس) قابل دریافت است.

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.