پیشگیری و کاهش هزینه‌های درمان بیماران با هدف نوآوری و فناوری در ارائه مراقبتهای سلامتی بهتر در اولویت‌های مهم ستاد نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل: ماشالله ترابی دبیر علمی سمینار راهبردی نوآوری در مدیریت تحول مراکز بهداشتی درمانی و رییس ستاد نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه این سمینار دو روزه که هم اکنون در مرکز همایشهای بین المللی صداو سیما در حال برگزاری است، گفت: هر الگوی نوآوری در جهان مستلزم ایجاد فرصتهای لازم در حوزه نظام سلامت است که از امروز این امر در ایران و در صورت مشارکت و حمایت تمام دستگاه‌های مربوط و مرتبط با این حوزه امکان می‌پذیرد.
 
دبیر علمی سمینار نوآوری با اشاره به اینکه کاهش هزینه‌های درمان، پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها و ارتقا کیفیت خدمات سلامت به جامعه در اولویتهای اصلی ستاد نوآوری قرار گرفته است تاکید کرد: باید تمام بخش‌ها و افراد در زمینه‌های مختلف پزشکی در کنار یکدیگر بتوانند در راستای انبوه سازی ایده‌های نو و یافته‌های نوین پزشکی گام بردارند و با توجه به اینکه امروزه به دلایل مختلف هزینه‌های درمان بسیار زیاد شده است این شیوه و بویژه پیشگیری می‌تواند به طرز چشمگیری هزینه‌های درمان را کاهش دهد و بار سنگینی از دوش بیماران برداشته شود.

ماشالله ترابی با بیان اینکه هنوز جای پیشگیری در نوآوری و بهره‌مندی از ایده‌های پزشکی بروز و جامع و اتصال آن دستگاه‌ها ذینفع و مشارکت آن‌ها در این زمینه می‌توان شاهد کاهش روز افزون خطر ابتلا به بیماری‌ها و همچنین کاهش هزینه‌های کمرشکن درمان شد.

طبق این گزارش، سمینار راهبردی در نوآوری مدیریت مراکز بهداشتی و درمانی با همکاری ستاد نواوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، موسسه فرهنگی هنری عصر گفتگوی قلم، دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن علمی اطلاع رسانی بهداشتی و زیست پزشکی ایران تا عصر فردا ادامه می‌یابد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید ناظمی
۱۸:۴۱ ۰۲ تير ۱۳۹۳
با سلام
اينجانب پس از چندين سال کار فکري به نظريه جديد وگان دموکراسي رسيدم. براي دريافت مطالب آن به مقالات فلسفي و علمي وبلاگ وجتاريانيسم مراجعه فرماييد.
http://myvegetarianism.mihanblog.com

به علاوه نامه دکترين وگان دموکراسي را هم بخوانيد و دانلودش را به طور دقيق مطالعه فرماييد.
http://myvegetarianism.mihanblog.com/post/677

اگر دچار بيماري قلبي هستيد، روزه آب و آبميوه را به مدت دو يا سه هفته اي بگيريد تا مويرگهاي قلبتان باز بشود و سپس گياهخوار بشويد و از فروشگاههاي گياهي تهران بازديد کنيد و کتاب بخريد.
با آرزوي سلامتي شما
Iran (Islamic Republic of)
حمید ناظمی
۲۳:۱۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
http://myvegetarianism.mihanblog.com/post/550
آخرین اخبار