معاون سیاسی-امنیتی دادستان کل کشور گفت: موفقیت دولت در برنامه‌هایی که اعلام کرده، موفقیت مجلس و قوه قضاییه در حوزه‌های کاری از آرزوهای من برای سال جدید است.

"مرتضی بختیاری" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات خود طی دوران خدمت در سال 92 اظهار داشت: تلخ‌ترین خاطره من در دوران خدمت طی سال گذشته برمی‌گردد به حوادث جاده‌ای به خصوص حادثه "اتوبان قم" که منجر به کشته شدن 44 تن از هموطنان عزیزمان شد اشاره کرد.

**حادثه اتوبان قم تلخ ترین خاطره قضایی سال 92
 

وی ادامه داد: در حال حاضر این پرونده‌ها با قوت در دادگستری قم در حال رسیدگی است و متاسفانه دستگاه‌های ذیربط در بخش ایمن‌سازی جاده‌ها و استاندارد کردن خودروها و کارخانجات خودروسازی یک مقدار کوتاهی کرده‌اند که امیدواریم با جلساتی که صورت گرفته و همچنین برگزاری کارگروه ایمنی جاده‌ها با ریاست وزیر راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر جلوی این حوادث با تدبیر گرفته شود.
 
بختیاری تصریح کرد: من خود به شخصه به این کارگروه ایمن‌سازی جاده‌ها امیدوار هستم که در این جلسات شخص وزیر، سازمان استاندارد و دادستان کل کشور نیز حضور داشته و ریاست جلسه را به عهده دارند، همچنین یا کمال خرسندی باید بگویم که دولت در این میان بسیار خوب عمل کرده است.

بختیاری تاکید کرد: آرزو دارم حوادث جاده‌ای در سال جدید به صفر برسد. 

**احقاق حقوق حادثه دیدگان سد کارون شیرین ترین خاطره سال 92

وی در ادامه با اشاره به شیرین‌ترین خاطره خود در دوران خدمت گفت: حادثه‌ای که می‌خواهم ذکر کنم گرچه اول آن تلخ بود اما در انتها خوب پیش رفت، حادثه غرق شدن 13 تن از هموطنان عزیزمان در خوزستان است که توسط معاونت سیاسی- امنیتی وقت(سراج) پیگیری و منتهی به این شد که کلیه اولیای دم به حق و حقوق خود رسیدند.
 
وی ادامه داد: برای پیشگیری از جریانات مشابه تدابیر بسیار خوبی پیش‌بینی شده گرچه به صورت کامل هنوز رفع نشده است اما از ناحیه دستگاه قضای استان خوزستان و ریاست کل دادگستری موضوع در حال پیگیری است و گزارشات آن به دادستان کل کشور ارائه می‌شود.

**حماسه آفرینی 22 بهمن ماه سال گذشته از سوی مردم ایران بسیار شیرین بود
 
بختیاری در ادامه افزود: اما آن موضوعی که در سال گذشته بسیار روی بنده تاثیر گذاشت، حضور پرشور مردم در حماسه 22 بهمن بود که حقیقتا زبان از وصف آن قاصر است و مردم فهیم، بصیر و ولایتمدار ما این حادثه پرشکوه را آفریدند و یکی از بهترین گزینه‌هایی که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند روی میز بگذارد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که از همه شهرها در این مراسم حضور داشته و این موج جمعیت پشتوانه جمهوری اسلامی ایران است.

**آرزوی توفیق برای هر سه قوه در راستای تحقق حقوق ملت

 
معاون سیاسی-امنیتی دادستان کل کشور با اشاره به آرزوی خود در سال جدید برای دستگاه قضا گفت: موفقیت دولت در برنامه‌هایی که اعلام کرده، موفقیت مجلس و قوه قضاییه در حوزه‌های کاری از آرزوهای من است و این سه قوه می‌توانند در پاسخ مثبت به این حضور حماسی مردم در 22 بهمن سال 93 با وحدت، همگرایی و همدلی قدم‌های موثری در گره‌گشایی از کار مردم بردارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.