"سرباز موج‌زده" برای نخستین بار در لندن به صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نمایش موزیکال "سرباز موج‌زده" نگاشته شده و تهیه شده توسط تیم تامس، در نخستین اجرای جهانی خود، از 10 تا 19 آوریل (21 تا 30 فروردین 93)  در تئاتر واترلو ایست به صحنه می‌رود. این اثر نمایشی را مثیو گولد کارگردانی می‌کند و کارگردانی موسیقی این نمایش که دربردارنده 14 سرود مختص به خود است را داوید کیفه عهده‌دار خواهد بود.

ماجرای "سرباز موج‌زده" در سال 1975 می‌گذرد؛ انگلستان درگیر جنگی مخفی است و سربازی که به‌خاطر تجربه دردناک جنگ از افسردگی شدید رنج می‌برد، به خانه بازگشته است. همسر و دختر کوچک این سرباز تلاش می‌کنند با ناامیدی مفرط او کنار بیایند. دخترک سعی می‌کند با به یاد آوردن خاطرات گذشته خود از پدری کامل، بزرگ، قوی، شوخ و سرزنده، از این شرایط دشوار فرار کند. "سرباز موج‌زده" بیش از همه، درباره این دخترک، رشد  او و تجربه او از زیستن در دنیایی پیچیده است.

جنگ اول جهانی، یک قرن پیش آغاز شد و "سرباز موج‌زده" تلاش دارد تا خصومت‌های تکان‌دهنده این رخداد دردناک را بازنمایی کند. داستان این نمایش موزیکال، الهام ‌گرفته از گفتگوهایی است که تیم تامس، نویسنده نمایشنامه در کودکی با مادربزرگ خود داشته است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار