دولت در سیاستها و برنامه های خود باید از ظرفیت مردمی بسیج برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی استفاده نماید.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،رییس سازمان بسیج کشور گفت: ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رسالت بسیج را در این عرصه دو چندان کرد.
سردار محمدرضا نقدی   با اشاره به تلاشهای بسیج در اجرای اقتصاد مقاومتی در گذشته گفت: بسیج قبل از ابلاغ این سیاستها کارش را در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی آغاز کرده و آمار تلاشهای ارزنده بسیج به زودی منتشر می شود.
وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این سیاستها بسیج در این زمینه برنامه ریزی جدیدی را پیش بینی کرده و علاوه بر تصمیماتی که برای سال 93 اتخاذ شده بود اقدامات گسترده تری را برای تحقق تدابیر رهبری اجرایی می کند.
نقدی با اشاره به رهنمودی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از مردم کارهایی برمی آید که از چندین وزارت خانه برنمی آید اظهار داشت: بسیج ظرفیت بزرگ مردمی است و دولت در سیاستها و برنامه های خود باید از ظرفیت مردمی بسیج برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی استفاده نماید.
وی در خصوص اعزام کاروان های راهیان نور در روزهای پایانی سال به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور گفت: ظرفیت و زیرساختهای گسترده ای برای پذیرایی از اعضای کاروان های راهیان نور تدارک و آماده شده است.
نقدی از فراهم شدن 80 هزار تخت برای اسکان هر شب اعضای کاروان های راهیان نور گفت: امسال آمادگی برای استقبال و پذیرایی از کاروانهای راهیان نور بیشتر و گسترده تراز سالهای قبل است.
فرمانده بسیج کشور با تجلیل از مقام شهدا گفت: امروز هر چه داریم از شهدا است و جوانان ایران اسلامی با الهام از شهیدان به موفقیت های بزرگی دست یافته اند و خود را مدیون خون شهدا می دانیم/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.