رییس جمهور سوریه موفقیتهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران را پس از ده سال مقاومت در جریان مذاکره با غرب تبریک گفت و همچنین از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و مقامات ارشد کشورمان از این کشور تشکر کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه المیادین، رییس جمهور سوریه موفقیت‌های هسته ای جمهوری اسلامی ایران را پس از ده سال مقاومت در جریان مذاکره با غرب تبریک گفت.


بشار اسد این مطلب را در دیدار با رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی کشورمان بیان کرد و افزود: در سوریه بر این باور هستیم که تبعات و نتایج این پیروزی مهمتر از اصل توافق است .

وی همچنین در این دیدار که با حضور سفیر کشورمان در سوریه برگزار شد، از حمایت های جمهوری اسلامی ایران و مقامات ارشد کشورمان تشکر کرد. 

رییس جمهور سوریه در ادامه برگزاری موفقیت آمیز اجلاس اخیر اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی در تهران را تبریک گفت و اظهار داشت: ما موفقیت های جمهوری اسلامی ایران را از آن سوریه می دانیم و مطمئن هستیم جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی پیروز این درگیری‌هاست .

بشار اسد نسبت به خطر تفکر تکفیری هشدارداد و خاطر نشان کرد: این تفکر و پیروان آن در برابر ملت مسلمان سوریه که با همه وجود به اسلام وفادارند ، مقابله می کند.

برپایه این گزارش، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و رییس گروه دوستی پارلمانی دو کشور با رییس جمهور سوریه درباره روابط تهران دمشق وهمچنین آخرین تحولات سوریه و منطقه گفتگو کرد.

«علاء الدین بروجردی» در آغاز این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم مقامات عالیرتبه کشورمان ، موفقیتهای اخیر سوریه را در عرصه نظامی و سیاسی تبریک گفت.

وی اظهار داشت: مقاومت ملت و دولت سوریه دربرابر توطئه های آمریکا نشان داد که سوریه در جنگ اراده ها پیروز شده است و این پیروزیها در آینده ادامه خواهد یافت .

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران جنایات وحشیانه تکفیری ها که چهره زشتی را بنام اسلام ترسیم کرده‌اند، محکوم کرد وگفت: جهانیان باید بدانند که اسلام از اینگونه تفکرها و اقدامات ضد اسلامی متنفر است و اینگونه اقدامات نمی تواند چهره زیبای اسلام را مخدوش کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار