قائم مقام شهرداری منطقه هفت در راستای تکریم ایثارگری خانواده معزز شهیدان مسئولان شهرداری منطقه7 در دیدارهای جداگانه با خانواده شهدا دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، غلامحسین جهاندار قائم مقام شهردار منطقه هفت با حضور در منازل چهار خانواده شهید دوران دفاع مقدس یاد و خاطره نبرد مقدس 8ساله را گرامی داشت و از بازماندگان و یادگاران شهیدان دلجویی کرد.

براساس برنامه اداره امور ایثارگران مقرر شده از ابتدای دهه مبارک دهه فجر هر هفته مسئولان شهری با 70خانواده شهید ملاقات کنند.
براین اساس مهندس جهاندار قائم مقام شهردار منطقه هفت و هیئت همراه این بار مهمان خانواده شهیدان صمدرضا، ظفرقندی، وزوایی و حسینی بودند.

همچنین به پاس صبر و ایثارگری خانواده شهیدان لوح یادبود و هدایای ارزشمند شهرداری منطقه هفت به نیابت از نگهبانان شهردار منطقه به خانواده مکرم شهیدان اعطا شد.

جهاندار در این دیدارها و در آستانه فرا رسیدن سال جدید، دعای خیر خانواده شهیدان را به منظور انجام وظیفه بهتر مسئولان شهری خواستار شد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس از این عزیزان دلجویی کرد.

اضافه می‌شود شهید محسن وزوایی 21سال بود که در عملیات آزادسازی خرمشهر در سال 61 به فیض رفیع شهادت نایل شد.

شهید جواد حسینی نیز در سال 61 هنگامی که در لشکر محمدرسول‌الله از کیان مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کرد به شهادت رسید.

شهیدان گرانقدر مجتبی و محسن ظفرقندی در سال 61 و 65 به شهادت رسیدند و شهید رحمان صمدرضا نیز در 32سالگی و در سال 60 به دیدار پروردگار شتافت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: دیدار ، 70خانواده ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار