معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 از بهره بردری مسیر همسطح غرب به شرق بزرگراه شهید لشگری در محل پروژه کاروانسراسنگی به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه خبرداد.

غلامحسین سلمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  افزود : به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید لشگری در محدوده دوربرگردان نفت پارس تا تقاطع در دست احداث کاروانسراسنگی و استفاده همزمان و بهره برداری بصورت فازبندی از مسیرهای تقاطع غیر همسطح کاروانسراسنگی مسیر غرب به شرق ( همسطح ) ، بزرگراه شهید لشگری بطول  1325 متر و عرض 3 خط عبوری از سه راهی کاروانسرا سنگی تا ابتدای خیابان سها مورد بهره برداری قرار گرفت .

وي سلمانی ادامه داد : علاوه بر تاثیرات ترافیکی و سهولت تردد در مسیر غرب به شرق با بهره برداری از این مسیر تمهیدات و فضای فیزیکی لازم برای احداث آخرین پایه پل جهتی شمال به شرق نیز فراهم شد .

وی تاكيد كرد: با برنامه ریزی انجام شده توسط مجری طرح ( موسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیاء ) و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ، سایر مسیرها نیز بصورت متوالی بلافاصله پس از آماده سازی بصورت مجزا مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در پایان خاطرنشان كرد:در این راستا پل جهتی شرق به غرب از بزرگراه فتح به بزرگراه شهید لشگری به سمت غرب در اواسط فروردین ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار