معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:‌ در 11 ماهه امسال بیش از 8 میلیون گردشگر و مسافر با ورود به استان اردبیل از ظرفیت‌های مختلف این خطه بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید کمال‌الدین میرجعفریان دیروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیریت بحران و ستاد ویژه سفرهای نوروزی در اردبیل اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی سال 92 بیش از یک میلیون و 450 هزار نفر با ورود به استان اردبیل از مناطق مختلف و جاذبه‌های تاریخی، دیدنی و گردشگری این استان استفاده کردند که این وضعیت در سایر فصول به ویژه تابستان با قدرت و قوت بیشتر ادامه پیدا کرده و در 11 ماهه امسال اهالی استان اردبیل میزبان8 میلیون گردشگر و مسافر بودند.

وی گفت: با تشکیل ستاد سفر در استان اردبیل ما از هم‌اکنون خودمان را مهیای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی می‌کنیم که امسال تصمیم گرفتند با سفر به این استان ایام تعطیلات تابستانی 93 را در کنار زیبایی‌ها و جاذبه‌های متنوع استان اردبیل سپری کنند.

میرجعفریان در ادامه خاطرنشان کرد: ما در قالب ستاد سفر سعی می‌کنیم خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه کنیم تا ایام نوروزشان با شادی و سرور و نشاط اجتماعی ارزشمند سپری شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین به نزدیکی هفته منابع طبیعی و درختکاری اشاره کرد و گفت: قرار است با حضور فرمانداران و شهرداران هفته درختکاری به شکل باشکوه برگزار شود و یک حرکت گسترده و بسیج همگانی را در حوزه درختکاری و گسترش فضای سبز و نهال‌کاری شاهد باشیم.

میرجعفریان با برشمردن اهمیت کاشت درخت و توسعه همه‌جانبه آن در مناطق شهری و روستایی افزود: همه شهروندان استان اردبیل باید در این حرکت عظیم و رستاخیز واقعی حضور پیدا کنند تا به گونه‌ای حرکت‌ها و هدف‌گذاری‌ها انجام شود که خود مردم در خانه‌های خود نهالی را کاشته و در مراقبت از آن به عنوان یک عمل نیک ورود پیدا کنند/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، ورود ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.