سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: در جلسه شورای مرکزی حزب کار، پس از بررسی قانون هدفمندی یارانه‌ها و موضوع حقوق و دستمزد، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی شد.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش طی شب گذشته اظهار داشت: در این جلسه اخبار روز کشور مطرح و تحلیل‌هایی پیرامون این اخبار ارائه شد که یکی از این اخبار قانون هدفمندی یارانه‌‌ها بود.

نیشابوری ادامه داد: بعد از اجرای قانون مذکور قیمت‌ حامل‌های انرژی و درآمدها افزایش خواهد یافت لذا اعضای حزب در شورای مرکزی با بیان دیدگاه‌های خود، موضوع حقوق و دستمزد کارگران و کارکنان را نیز بررسی کردند.

وی با تقدیر حزب اسلامی کار از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: باعث افتخار است که پس از 35 سال مردم ایران همچنان در صحنه حضور دارند و شعارهایشان را تکرار می‌کنند ضمن اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا نیز نقش فعالی در این راهپیمایی کردند.

سخنگوی حزب اسلامی همچنین در خصوص اینکه آیا حزب کار نظر خود را درخصوص پیش‌نویس لایحه احزاب به وزارت کشور اعلام کرده یا خیر، گفت: کلیات نظراتمان به تصویب رسیده و انشاءالله هفته بعد آنرا به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام تا به شکل رسمی به وزارت کشور ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه طرح و پیشنهاد حزب اسلامی کار مورد تایید شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و بسیاری از گروه‌های اصلاح‌طلب است، اضافه کرد: وزارت کشور باید نقش احزاب را در کمیسون ماده 10 احزاب به عنوان یک خلاء بزرگ مورد بررسی قرار دهد و اینکه احزاب چند نماینده را در این کمیسون حتی‌المقدور از میان اعضاء خانه احزاب از خود داشته باشد.

سخنگوی حزب اسلامی کار خاطرنشان کرد: وزارت کشور باید تمهیدات لازم را در خصوص قانون احزاب بیاندیشد و در زمانی بلند مدت پس از بررسی‌های لازم، لایحه خود را تقدیم مجلس کند تا به تصویب نهایی برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، اسلامی ، کار ، احزاب ، سخنگو ، قانون ، لایحه ، دولت ، مجلس ، yjc ، iran ، state ، parleman
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار