سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: بحث ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و هم چنین برگزاری کنگره حزب در شش ماهه دوم سال 93 از جمله موضوعات مهمی است که نیازمند کمیته سیاسی فعال در حزب است.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزییات جلسه شب گذشته حزب متبوعش با حضور اعضای شورای مرکزی اظهار داشت: نقد و بررسی اخبار روز کشور و به خصوص نحوه تخصیص و توزیع سبد کالا به مردم مهمترین موضوعی بود که مورد بحث قرار گرفت.
 
وی افزود: ضعف اطلاع‌رسانی دولت و البته مسائل فرهنگی جامعه موضوعاتی است که در نحوه توزیع سبد کالا به قشر محروم جامعه مورد انتقاد است.

نیشابوری با بیان اینکه شب گذشته "جواد اطاعت" کارشناس مسائل سیاسی مهمان ویژه حزب اسلامی کار بود، گفت:  تاکید بر تغییر پارادایم و گفتمان سیاست‌خارجی و تاثیر انرژی به عنوان اصلی‌ترین شاخصه‌ استراتژی کشورها موضوع مهمی بود که پس از ارائه نظر از سوی این کارشناس مسائل سیاسی توسط اعضا با پرسش و پاسخ ادامه یافت.  
 
سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه تقویت شورای سیاسی حزب اصلی‌ترین موضوعی است که در هفته آینده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: بحث ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و هم چنین برگزاری کنگره حزب در شش ماهه دوم سال 93 از جمله موضوعات مهمی است که نیازمند کمیته سیاسی فعال در حزب است لذا نیاز است که دوستانی را از شورای مرکزی به شورای سیاسی و یا احیانا کارشناسان سیاسی به اعضای کمیته سیاسی حزب ورود پیدا می‌کنند.
 
نیشابوری اضافه کرد: طبق اساسنامه حزب اسلامی کار تعدادی از افراد شورای مرکزی الزاما باید عضو شورای سیاسی باشند اما به منظور تقویت کمیته سیاسی مقرر شده که بنا به پیشنهاد رئیس دفتر سیاسی و یا اعلام رسمی دبیرکل، اعضای جدیدی را به کمیته سیاسی به منظور تقویت هر چه بیشتر برای ورود به عرصه سیاسی و انتخابات اضافه کنیم که البته این افراد می‌توانند از میان کارشناسان سیاسی انتخاب شوند و هیچ گونه حق رایی در کمیته نخواهند داشت. 
 
وی خاطر نشان کرد: به مناسبت 35 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حزب اسلامی کار بیانیه‌ای را در این خصوص پس از تنظیم در اختیار رسانه‌ها خواهد گذاشت و از دفاتر استانی خود درخواست کردیم که با حضوری پرشور در راهپیمایی شرکت کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار