مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب طی هفته گذشته را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، احزاب در هفته‌ای که گذشت، عناوین خبری مهمی چون سالگرد دیدار امام خمینی(ره) با پرسنل نیروی هوایی، بیانیه‌های دعوت از مردم برای حضور حماسی دیگر در یوم‌الله22 بهمن از سوی اشخاص و احزاب، آغاز به کار فصل جدیدی از فعالیت حزب اعتماد ملی را در خود دارد.


روزی که پرسنل نیروی هوایی با امام خمینی بیعت کردند/"ما همه سرباز توایم خمینی گوش به فرمان توایم خمینی" شعار ارتش در روزی حماسی

در روز سرنوشت‌ساز نوزدهم بهمن ماه سال 1357نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) به بیعتی تاریخی دست زدند و این یکی از اخباری بود که انقلاب را به تثبیت در ایران، نزدیک و بختیار را از ادامه فعالیت برای ابقای رژیم سلطنتی ناامید ساخت و به عنوان روزی فراموش نشدني در تاريخ حماسه‌هاي قهرمانان نيروي هوايي شناخته شده است.




آیت الله خاتمی: پیام "22 بهمن" امسال مقاومت است/ ملت ایران پاسخ "گزینه نظامی" را در 8 سال دفاع مقدس داده‌اند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مدام می‌گویند" گزینه نظامی" روی میز است، مردم ما در۸ سال دفاع مقدس پاسخ این گزینه نظامی را داده و می‌دهند.

سید علی خمینی: اندیشه امام متن مقدس نظام جمهوری اسلامی است/ منحصر کردن انقلاب در آب و نان خیانت به انقلاب است


حجت‌‌الاسلام سید علی خمینی گفت: رهبری از ابتدا تا امروز بر این اندیشه ایستاده‌اند که راه ما همان راه امام و اصول ما بر همان اصولی استوار است که امام بر آن معتقد بودند لذا اندیشه امام متن مقدس نظام جمهوری اسلامی است. از امام خط و متن و صحبت‌های بسیاری وجود دارد که شاکله‌ اصلی اندیشه امام را به خوبی نشان می‌دهند.


آغاز به کار فصل جدید فعالیت‌های حزب اعتماد ملی در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی


اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از شروع به کار فصل جدید فعالیت‌های حزب متبوعشان گفتند.



آیت‌الله هاشمی: انقلاب اسلامی منحصر به گروه یا جناح خاصی نیست/ دعوت از مردم برای حضور در راهپیمائی 22 بهمن


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، ضمن دعوت برای حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن گفت: در سی و ششمین بهار انقلاب باید به یاد داشته باشیم که قطعاً مسؤولیت هرکدام ما برای دفاع و حمایت از نهالی که امام راحل در تاریخ این سرزمین کاشته‌اند و الان درختی تناور است، سنگین‌تر شده است.


حبیبی: مردم در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ گستاخي‌هاي آمريكا را مي‌دهند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به زياده‌خواهي‌هاي آمريكا در قبال توافق ژنو گفت: مردم در راهپيمايي عظيم 22 بهمن پاسخ گستاخي‌هاي آمريكا را مي‌دهند.



رفیق‌دوست: ایران از نظر دفاعی 100 درصد خودکفاست

وزیر سپاه زمان جنگ در همایش بهمن جاویدان گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در بخشی از صنایع نظامی با آمریکا برابر و از روسیه جلوتر است و از نظر دفاعی صد در صد خودکفا است.


بادامچیان در همایش بهمن جاویدان:  ملت ایران پاسخ بی‌ادبی وزیر امور خارجه آمریکا را 22 بهمن خواهد داد

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن جواب بی‌ادبی وزیر امور خارجه آمریکا را داده و امید آنها را به یاس‌ تبدیل خواهد کرد.




حزب مردم‌سالاری از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

حزب مردم‌سالاری همزمان با صدور متن کامل قطعنامه دوازدهمین کنگره این حزب، از ملت ایران خواست با حضور یکپارچه و فعال در راهپیمایی 22 بهمن، با آرمان‌های اساسی انقلاب و امام(ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق کنند.


راهپيمايي عظيم 22 بهمن آوردگاه قدرت نرم انقلاب اسلامي است

حزب موتلفه اسلامي به مناسبت سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

کوهکن: هیچ کشوری در دنیا چیزی را به ایران دیکته نمی‌کند/ امروز با شکستن موانع دشمنان، در جایگاه محکمی ایستاده‌ایم

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار: در مسیری که قدم برداشته‌ایم و حاکمیت جمهوری اسلامی را تثبیت کرده‌ایم از سوی دشمن هزار مانع ایجاد شد و امروزه با شکستن موانع مثل جنگ تحمیلی و دور زدن آن مثل مذاکرات هسته‌ای در جایگاه محکمی ایستاده‌ایم.

کمالی: حضور مردم تاکید بر شعار "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" است/انقلاب متعلق به کل ملت است

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: خواسته‌های ملت در قالب شعارهایی که از ابتدا بیان کرده‌اند متجلی است این حمایت جناحی و گروهی نیست چرا که انقلاب متعلق به همه مردم است نه یک گروه خاص.

مطهری‌نژاد: وزارت کشور نباید در حمایت خود از خانه احزاب کنار بکشد

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه وزارت کشور نباید در حمایت خود از خانه احزاب کنار بکشد، گفت: این وزارتخانه باید به گروهی مسئولیت و ماموریت دهد که زمینه را برای فعالیت مجدد خانه احزاب و برگزاری انتخابات فراهم کند.




ترقی: ضرورت تغییر مکانیزم‌ عضویت اعضاء و بودجه‌بندی در خانه احزاب

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: مکانیزم عضویت احزاب در خانه احزاب باید اصلاح شود، به گونه‌ای که این خانه بتواند تمامی گروه‌های سیاسی را حمایت کند نه اینکه بر اثر قالب شدن اکثریت یک جناح و جریان خاصی این خانه انحصارا در اختیار آنها قرار بگیرد.


آقازاده: تهدیدهای آمریکا علیه ایران یک حربه تبلیغاتی است

رئیس سازمان انرژی اتمی دولت نهم گفت: تهدیدهای آمریکا علیه ایران موضوعی است که هیچگاه نه جدی بوده و نه جدی خواهد شد.

سی و پنجمین قرار انقلابی مردم در سال 92: پاسخ راهپیمایان تهرانی به دشمنان: ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم/ محکومیت اظهارات مقامات آمریکایی/ حاشیه‌های خواندنی


راهپیمایان تهرانی در قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارات بی‌ادبانه، موهن و تهدید‌آمیز برخی مقامات آمریکایی مبنی بر"روی میزبودن گزینه نظامی" را محکوم کردند.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار