عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مطمئنا کشورهای متجاوز از جمله رژیم صهیونیستی به دنبال این مسئله هستند که مانع از اجرای توافق ایران و 1+5 در مذاکرات شوند زیرا خیال‌بافی‌ها و توهمات خود را در خطر می‌بیند.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعای نتانیاهو در راستای مذاکرات ایران و 1+5 گفت: مطمئنا اگر ایران در مذاکرات به توافق برسد، بازنده اصلی رژیم صهیونیستی و عربستان خواهند بود به این دلیل که در حال حاضر آنها نان ایران هراسی را می‌خورند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی و عربستان در حال تاسیس دفتر در کشورهای دیگر به منظور مقابله با ایران هستند اما زمانی که ما در عرصه بین‌المللی با 1+5 به توافق نهایی برسیم، مطمئنا تمام طرح‌های ایران هراسی آنها به بن‌بست خواهد خورد.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مطمئنا کشورهای متجاوز از جمله رژیم صهیونیستی به دنبال این مسئله هستند که مانع از توافق ایران و 1+5 در مذاکرات ژنو شوند زیرا خیال‌بافی‌ها و توهمات خود را در خطر می‌بیند.
 
گفتنی است؛ به نقل از سایت خبری "آروتز شوا" نتانیاهو با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ این هفته از سر گرفته می‌شود، بیان کرد: باید گفت که تاکنون، این ایران است که بدون دادن امتیازی قابل توجه، از این مذاکرات سود برده و کاهش تحریمی چشمگیری را دریافت کرده و اقتصاد این کشور نیز همچنان به شکل مناسبی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار