نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد گفت : دولت تدبیر و امید برای جبران خسارت های برف و سرمای اخیر به بخش های مختلف غرب مازندران با جدیت این موضوع را پیگیری می کند.

شمس الله شریعت نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛حضور شماری از مسوولان از جمله معاون رییس جمهوری ، وزرای جهاد کشاورزی ، راه و شهرسازی ، نیرو و آموزش و پرورش با هدف بازدید از مناطق آسیب دیده را به عنوان نمونه ای از تلاش های دولت در حمایت از اهالی آسیب دیده ناشی از برف در غرب این استان بیان کرد.

وی افزود : هر چند مردم خسارت دیده ناشی از برف سال 86 بویژه کشاروزان با وجود وعده های داده شده برای جبران خسارت از سوی مسوولان دولت گذشته ، متاسفانه ازهیچ نوع حمایتی برخوردار نشدند ، اما این دولت به وعده هایش عمل خواهد کرد

عضو کمیسیون آب ، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از خسارت های جبران ناپذیر برف به بخش های مختلف بویژه کشاورزی غرب مازندران اظهار داشت : با وجود این که برف ممکن است برای برخی از مناطق کشور ثمراتی به همراه داشته باشد اما این پدیده برای مازندران با توجه به وجود باغ های مرکبات ، گل وگیاه و فعالیت واحدهای مرغداری مضر است.

شریعت نژاد از میزان خسارت های ریالی بارش برف سنگین به بخش های مختلف این مناطق اظهار بی اطلاعی کرد و در عین حال افزود : متاسفانه این بلای طبیعی بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی این منطقه وارد کرده است که این ضرر و زیان تا چهارسال آینده نیز همچنان متوجه کشاورزان خواهد شد.

این نماینده گفت : با درایت و تدبیر دولت یازدهم به طور قطع استان مازندران که سهم بسزایی در تولید محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور دارد ، از حمایت هایی نظیر کمک های بلاعوض ، استمهال تسهیلات کشاورزی و دریافت تسهیلات کم بهره و درازت مدت بهره مند خواهد شد.

برف و سرمای ماه جاری خسارت های جبران ناپذیری به بخش های مختلف غرب مازندران وارد کرد.

/انتهای پیام

برچسب ها: جبران ، خسارت ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.