در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سوی شهرداری منطقه 22، بیش از 10 هزار بروشور آموزشی، فرهنگی و ... میان مراجعه کنندگان به این ایستگاه توزیع شد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این ایستگاه که همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی راه اندازی شده بود، 21 غرفه مستقر شده شامل تسنیم، قرآن، فناوری اطلاعات و پژوهش ، فرهنگ و هنر ، ورزش آقایان و بانوان، کار آفرینی و خدمات اجتماعی، علم و زندگی، گردشگری ، نقاشی کودک همچنین 1888، سلامت، 137 ، دوام و ایمنی، کتاب، ایثار و شهادت،  شهدای هسته ای و عکس یادگاری به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و راهپیمایان روز 22 بهمن پرداختند.

حسین مرادی شهردار منطقه 22 در این باره گفت:« توزیع 4 هزار هدیه فرهنگی و ورزشی به شرکت کنندگان در مسابقات اجرا شده در این ایستگاه فرهنگی، 1500 لوح فشرده نرم افزار با محتوای انقلاب شامل کلیپها تصاویر و ... زمان انقلاب ، 6 هزار پوستر تمثال مبارک حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنین توزیع3 هزار نشریه شمسه، 2 هزار پلاکارد حاوی شعارهای انقلابی، برگزاری مسابقات ورزشی، پایش فشار و قند خون، اجرای موسیقی زنده و برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در مقابل ایستگاه فرهنگی و... جمله برنامه هایی بود که در خلال برپایی این ایستگاه به اجرا در آمد. »

اجرای برنامه نور افشانی  که در میدان  المپیک و دریاچه شهدای خلیج فارس یک شب پیش از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه های برگزار شده در دهه فجر انقلاب اسلامی در محدوده شمال غرب تهران بود.

گفتنی است شهردار منطقه 22 و تعدادی از مسئولان این منطقه ضمن شرکت در این راهپیمایی بزرگ، با حضور در ایستگاه فرهنگی از نحوه فعالیت این ایستگاه بازدید کردند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار