مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور در بیانیه ای، مردم ایران اسلامی را به شرکت و حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه دراین بیانیه تصریح کرده است: یوم الله 22 بهمن روز صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نقطه عطف تاریخ معاصر جهان بود که ملت سربلند ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (قذس الله نفسه ) با ایستادگی بر سر آرمانها و ارزش های اسلام ناب دست بیگانگان و مستکبران را ازتعرض به کشور اسلامی ایران عزیز قطع و نظامی بر پایه اسلام اصیل و ناب پی ریزی کردکه طنین آرمان هایش از قلب خاورمیانه تا اقصی نقاط جهان را گرفته است.

این بیانیه تاکید دارد : اینک این پدیده مبارک در این زمان، الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان تنشه عدالت و مهرورزی است.

همچنین آمده است:حضور هوشمندانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن همچون همیشه محاسبات وتوطئه چینی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی خواهد کرد و صف آرایی آنان را در صحنه دشوار جنک نرم بر هم خواهد زد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه تاکید کرده است :حوزه های علمیه نیز در طلیعه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همگام با مردم فهیم و شریف ایران در راهپیمایی غرور آفرین پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می کند و با آرمان های بزرگ آزادیخواه قرن حضرت امام خمینی ( رضوان الله علیه ) و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مد ظله العالی ) رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تجدید عهد و پیمان خواهد کرد.



برچسب ها: قم ، بهمن ، عهد ، پیمان ، امام ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.