به دنبال حمله گروهی از افراد مسلح ناشناس به یک مکان مذهبی در کراچی پاکستان دست کم 8 تن کشته و 14 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین هوا،  درپی حمله گروهی از افراد مسلح ناشناس به یک مکان مذهبی در کراچی پاکستان دست کم هشت نفر شامل یک کودک کشته و 14 نفر دیگر نیز زخمی شدند. 

عرفان بلوچ از مقامات ارشد پلیس کراچی گفت" گروهی از افراد مسلح موتور سوار شب گذشته با تیراندازی به سوی زائران یک مکان مذهبی در بلدیا تاون بلوچستان 8 نفر را کشتند.بر اساس اظهارات نیروهای پلیس، دست کم 6 از نفر ازافراد مسلح که سرو صورت خود را با کلاه پوشانده بودند تا شناسایی نشوند پیش از تیراندازی به سوی زائران این مکان مذهبی اقدام به پرتاب نارنجک کردند.

نیروهای پلیس و گروههای امداد برای درمان و انتقال مجروحان فورا به محل حادثه شتافتند.شماری از زنان و کودکان در بین مجروحان این حادثه به چشم می خورند.

یک شاهد گفت" 3 موتور سوار بیرون از ساختمان مکان مذهبی ایستادند و 3 نفر دیگر پس از ورود به ساختمان به روی زائران آتش گشودند.در حدود 50 زن و مرد و کودک پیش از زمان تیراندازی در این مکان حضور داشتند.تروریست‌ها پس از تیراندازی به سرعت از محل حادثه گریختند.

تاکنون هیچ فرد و یا گروهی مسئولیت این حادثه مرگبار را بر عهده نگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار