مربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: من به آینده جودو امیدوارم چه مربی باشم چه سرمربی فرقی نمی‌کند.

ناصر قره‌گزلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانی که من آمدم این دومین اردویی است که برگزار می‌کنیم. این اردو به مدت 2 هفته برگزار شد که فردا به پایان می‌رسد. صبح‌ها برنامه بدن‌سازی زیر نظر بهرامی در آکادمی ملی المپیک و بعدازظهرها کار تخصصی جودو در کبکانیان انجام می‌شود.

مربی تیم ملی بزرگسالان جودو کشورمان در ادامه افزود: بیشتر تلاشمان بازسازی تکنیک و تاکتیک بچه‌ها است. فدراسیون در تدارک اردوی مشترک در آذربایجان است که اگر این اردو برگزار شود موقعیت خوی برای بچه‌ها خواهد بود زیرا آنها هر روز با هم‌ کار می‌کنند و کار همدیگر را می‌شناسند و اگر به افرادی غیر از خودشان کار نکنند زیاد مفید نخواهد بود ولی اگر این اردو برگزار شود خیلی وضعیت فرق نمی‌کند و بهتر می‌شود و فکر می‌کنم این اردو بعد از مسابقات لیگ در دهه اول اسفند برگزار شود و احتمالا اردوی سوم ما از روز شنبه 26 بهمن ماه استارت بخورد و بچه‌ها بعد از لیگ به شهرهای خود باز نمی‌گردند و مستقیم به اردو می‌روند.

مربی تیم ملی جودو کشورمان تصریح کرد: چون اردوهای اولی است نمی‌توان گفت که وضعیت بچه‌ها خوب است یا بد ولی ما در تلاش هستیم که تجربیاتمان را در اختیارشان قرار دهیم.

قره گزلو در ادامه اظهار داشت: من به آینده جودو امیدوار و خوشبین هستم ولی نه در کوتاه مدت بلکه در دراز مدت. اگر برنامه‌ریزی دقیق و اردوهای منظم و خوب داشته باشیم می‌توان به آینده جودو خوشبین بود.

وی درخصوص تمرینات اشاره کرد: هر 3 ماه تمرین برابر با یک مسابقه است. به نظر من اگر فقط تمرین انجام دهیم نتیجه نمی‌گیریم.

مربی تیم ملی جودو درخصوص سرمربی‌گری آخوندزاده گفت: من خودم قبول کردم مربی باشم و در کنار آخوندزاده کار کنم به نظر من آخوندزاده با بچه‌ها راحت‌تر است. من دوست دارم از پائین شروع کنم، کارم را ارائه بدهم و بعد هرچه مسئولیت تصمیم بگیرند ما قبول می‌کنیم. نیت من خدمت است، چه مربی باشم و چه سرمربی فرق نمی‌کند.

وی درخصوص مسابقات آینده افزود: قرار است قبل از مسابقات آسیایی یک تورنمنت در ترکیه از 8 تا 10 فروردین برگزار شود و اگر بتوانیم در آن حضور پیدا کنیم بچه‌ها محک خوبی می‌خورند و برایشان خیلی خوب است.

قره‌گزلو در پایان خاطرنشان کرد: اگر پیشنهاد می‌شد سرمربی باشم قبول نمی‌کردم و تا زمانی که مسئولین صلاح بدانند و بخواهند برای تیم ملی تلاش می‌کنم.

بنده امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آکادمی ، اردو ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار